Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@16:20:09 GMT

تفکرات فکری کاملاً قابل احترام است اما

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۱۴۳۶

تفکرات فکری کاملاً قابل احترام است اما

اکبر کارگرجم پیشکسوت آبی پوشان گفت استقلال برای جبران شکست مقابل فولاد و جلوگیری از فاصله گرفتن از صدر جدول، به امتیازات کامل بازی با ماشین سازی نیاز مبرم دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط این تیم به گفتگو پرداخت.

پیشکسوت استقلال در ابتدا در مورد شکست برابر فولاد اظهار داشت:

شکست مقابل فولاد شوک به موقعی بود که به استقلال وارد شد و این تیم برای جبران آن نتیجه نیاز دارد هفته سوم ماشین سازی را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه ماشین سازی تیمی جوان، جنگنده و با انرژی است که حتماً بازی کردن مقابل آن ساده نخواهد بود، اما برای آبی پوشان واجب است که در این بازی پیروز شوند.

اکبر کارگرجم افزود:

تفکرات فکری کاملاً قابل احترام است اما به نظرم وقت استفاده کردن از خریدهای جدید فرا رسیده است. بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات به تیم اضافه شدند که باید از آنها استفاده شود.

کارگرجم بیان داشت:

دو بازی اول استقلال در لیگ نشان داد این تیم نیاز دارد تغییراتی داشته باشد. به خصوص در خط میانی که باید خلاقیت‌های بیشتری دیده شود. آبی پوشان در دو بازی گذشته خود خلق موقعیت زیادی نداشتند که این برای استقلال نقطه ضعف محسوب می‌شود.

اکبر کارگرجم کاپیتان پیشین آبی پوشان تاکید کرد:

خلا علی کریمی در تیم کاملاً مشهود است و هنوز بازیکنی نتوانسته جای خالی او را پر کند. شاید مهدی پور خرید جدید استقلال که هنوز از او رونمایی نشده بازیکنی باشد که از نظر خصوصیات فنی نزدیک به علی کریمی باشد. به نظرم وقت آن رسیده تا از این بازیکن استفاده شود. البته اگر مشکلی نداشته باشد.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد:

آن چه مسلم است، نیاز استقلال به یک کارگردان ششدانگ در مرکز میدان می‌باشد. جایی که در گذشته امید ابراهیمی، جباروف و علی کریمی در آن نقش آفرینی می‌کردند و هنوز برای فصل بیستم نفری که باید این نقش را ایفا کند مشخص نشده است.

وی در خصوص حواشی پیش آمده بین فکری و دیاباته بیان داشت:

این اختلافات در فوتبال کاملاً طبیعی است اما مدیریت کردن بعد از بروز چنین اختلافاتی مهم است. باوجود تعداد زیاد مربیان و نیمکت نشینان استقلال، هنوز هماهنگی لازم بین آنها ایجاد نشده و این ناهماهنگی در بسیاری از جاها مشخص است. ایجاد هماهنگی بین نیمکت نشینان مستلزم زمان بیشتر است و امیدوارم خود آقایان هم به ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر و زودتر کمک کنند.

اکبر کارگرجم که در دهه پنجاه عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال ایران را هم به خود اختصاص داده بود در ادامه به مشکلات اداری و بحث ساختاری باشگاه اشاره کرد و بیان داشت:

نمی‌دانم چرا پروسه انتخاب مدیرعامل استقلال اینقدر پیچیده و طولانی شده است، اما باید هرچه زودتر مدیرعامل قانونی باشگاه مشخص شود. مگر یک باشگاه چقدر تحمل دارد که نیمی از سال را باید با سرپرست اداره شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال اکبر کارگرجم لیگ برتر اکبر کارگرجم آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کنترل حریف انبار کارتن شهرری خبر داد و گفت: آتش در یکی از انبارها کاملا خاموش و انبار دیگر نیز در حال اطفا است و از سرایت آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، جلال ملکی گفت: دو انبار مسقف هر یک به وسعت حدودی 500 متر در بین چندین انبار دچار حریق شده بود که شعله ور بودند و محدوده‌ای از فضای باز به وسعت هزار متری نیز شعله ور بود.

وی افزود: یکی از انبارها مملو از آسپری، افشانه و ادکلن بود که سقف انبار نیز کاملا دفرمه شده بود که در حال حاضر کاملا خاموش شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در ادامه گفت: در حال حاضر بخش زیادی از حریف انبار لوازم یدکی دوچرخه نیز خاموش شده و آتش به طور کامل تحت کنترل است.

آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود

ملکی در پایان با تاکید بر اینکه از گسترش آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شده خاطرنشان کرد: کانتینرهای بزرگ کالا در داخل محوطه باز این انبار نیز وجود دارد که یکی از آنها دچار حریق و سپس خاموش شد.

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • مقصد جدید نیمیر عبدالعزیز: کاملا غیر منتظره
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • ادای احترام رئیس جمهور به رهبر استقلال پاکستان
  • ادای احترام رئیس‌جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»