Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در مورد مشاجره لفظی بازیکنان در ست سوم گفت: حساسیت این دیدار باعث شد تا بازیکنان از حالت عادی خارج شوند. خبرگزاری میزان - در پایان دیدار تیم‌های شهردای قزوین و خاتم اردکان در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال که با برتری ۳ بر یک اردکانی‌ها به اتمام رسید، سرمربیان دو تیم صحبت‌هایی را انجام دادند که در زیر می‌خوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مسعود آرمات درباره شکست ۳ بر یک تیمش مقابل خاتم اردکان، اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم، ولی در  چند بازیکن داریم که برای نخستین بار در لیگ برتر بازی می‌کنند. بیشتر بازیکنانم کم‌تجربه هستند و از ست دوم به خاطر کم‌تجربگی و اشتباهات فردی بازیکنان نتیجه را واگذار کردیم   وی افزود: این بازی حساسیت ویژه‌ای داشت و تیم خاتم به دلیل هماهنگی بیشتر و اشتباهات کمتر برنده شد. ما امروز نتوانستیم جلوی روند رو به رشد تیم حریف را بگیریم.

فرهاد نفرزاده هم درباره پیروزی ۳ بر یک تیمش، اظهار داشت: به کادر فنی و بازیکنان تیم قزوین به خاطر این بازی زیبا تبریک می‌گویم. ما در این بازی به شدت تحت فشار بودیم و به سختی برنده شدیم.

سرمربی خاتم اردکان ادامه داد: قبل از تعطیل شدن لیگ به خاطر کرونا شرایط خوبی داشتیم، ولی بعد از تعطیل شدن با افت شدیدی مواجه شدیم. در سه بازی هفته گذشته نیز در کمال بدشانسی و به خاطر کم‌تجربگی باختیم. بازی سختی مقابل قزوین داشتیم، ولی با تحمل این شرایط سخت از دور باخت خارج شدیم.

وی در مورد مشاجره لفظی بازیکنان در ست سوم گفت: دو تیم در جدول تنها ۲ برد داشتند و این پیروزی در واقع ۶ امتیازی بود. حساسیت این دیدار باعث شد تا بازیکنان از حالت عادی خارج شوند. بیشتر بخوانید: پیروزی دشوار رامسری‌ها برابر آذرباتری/ شهرداری قزوین حریف خاتم نشد انتهای پیام/ برچسب ها: لیگ برتر والیبال مسود آرمات فرهاد نفرزاده خاتم اردکان شهرداری قزوین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فرهاد نفرزاده خاتم اردکان شهرداری قزوین خاتم اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصلی ناامیدکننده را پشت سر گذاشته و از کسب عناوین قهرمانی باز ماند. برای دومین سال در سه سال اخیر بارسا به هیچ جامی دست پیدا نکرد که برای هواداران اتفاقی نگران کننده است؛ با این حال ژاوی اخیرا از رفتن منصرف شد و او فصل بعد نیز در تیم خواهد ماند.

بارسا دیشب با شکست 4-2 از خیرونا حتی رتبه دوم را نیز از دست داد و شاید سهمیه سوپرجام را نیز از دست بدهد که اتفاقی تلخ برای باشگاه از نظر مالی خواهد بود. شکست بارسا به منزله قطعی شدن قهرمانی رئال بود.

در پایان بازی وقتی از ژاوی در مورد دلیل شکست پرسیده شد، او بار دیگر به این نکته اشاره کرد که تیمش در هر 4 بازی برابر رئال و خیرونا برتر بود: «واقعیت این است که به دلایلی در مقاطعی از بازی کنترل کار را از دست دادیم و اشتباهات فردی و تیمی بزرگی داشتیم که نباید در چنین سطحی از فوتبال رخ بدهند. ما در تمرینات بارها در مورد این اشتباهات حرف زده‌ایم ولی بازهم تکرار می‌شوند. ما یک ساعت در زمین خیرونا برتر بودیم ولی نیم ساعت پایانی را هدیه دادیم. این بازتابی از کل فصل ما بود. ما در هر دو بازی لیگ برابر رئال و نیز هر دو بازی مقابل خیرونا تیم برتر بودیم و شایستگی شکست نداشتیم. ما تاوان اشتباهات خودمان در بخشی از بازی را دادیم.»

کارشناسان معتقدند این بزرگترین نطقه ضعف ژاوی است که به جای انتقاد از خود و تیمش، همواره سعی در قدرت‌نمایی و کوچک جلوه دادن برد تیم‌های مقابل دارد. او در شرایطی از برتری برابر رئال و خیرونا حرف می‌زند که برابر آنها در لیگ هر 4 بازی را باخت و 13 گل نیز دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی به‌خاطر گل تاریخی
  • تاثیر عجیب این ویتامین روی عصبانیت
  • تاثیر عجیب این ویتامین روی خلق و خو
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم