Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد غفاری معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان قم از ضبط و آماده‌سازی نماهنگ‌های شعرخوانی در مدح و ستایش حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خبر داد.

وی افزود: این نماهنگ‌ها در صحن امام هادی علیه‌السلام یا همان صحن عتیق حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها ساخته شده است و به شعرخوانی سید محمد بابامیری، سید محمدرضا شرافت، سمانه خلف‌زاده، مجتبی خرسندی و شهره انجم شعاع اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته غفاری عنوان این برنامه «بیت النور» است که در ادامه شب شعری است که سال گذشته با همکاری حوزه هنری قم و سازمان فرهنگی ورزشی هنری شهرداری قم برگزار شد و امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری آن امکان پذیر نبود و به همین دلیل در قالبی جدید و به صورت تولید نماهنگ شعرخوانی برگزار شد.

این نماهنگ‌ها در آستانه وفات حضرت معصومه سلام الله علیها در رسانه ملی و همچنین شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و به ویژه در صفحه‌های ادبیات قم در آپارات، اینستاگرام، تلگرام و ایتا به نشانی @adabiatqom منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شعر کریمه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم در تقویم ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت