Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@17:52:01 GMT

الاغ های قاچاق به مقصد نرسیدند!

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۲۵۸۰

الاغ های قاچاق به مقصد نرسیدند!

در راستای جلوگیری از انتشار بیماری‌های واگیر و قابل انتقال از دام به انسان یک دستگاه خودرو حامل ۱۶ رأس الاغ بدون هویت و سابقه بهداشتی مشخص و همچنین فاقد مجوز حمل بهداشتی – قرنطینه‌ای دامپزشکی که از شهرستان جیرفت استان کرمان به مقصد شهرستان فردوس حرکت می‌کرد توسط ماموران ایست و بازرسی بخش دیهوک متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،یک دستگاه خودرو حامل ۱۶ راس الاغ فاقد هویت و مجوز بهداشتی _ قرنطینه‌ای دامپزشکی در دیهوک توقیف شد.

 مسئول پست دامپزشکی دیهوک گفت:در راستای کنترل بهداشتی حمل دام الاغ های قاچاق به مقصد نرسیدندو جلوگیری از انتشار بیماری‌های واگیر و قابل انتقال از دام به انسان یک دستگاه خودرو حامل ۱۶ رأس الاغ بدون هویت و سابقه بهداشتی مشخص و همچنین فاقد مجوز حمل بهداشتی – قرنطینه‌ای دامپزشکی که از شهرستان جیرفت استان کرمان به مقصد شهرستان فردوس حرکت می‌کرد توسط ماموران ایست و بازرسی بخش دیهوک متوقف شد.

مجید حسینی افزود: هر گونه حمل و نقل دام و فرآورده‌های خام دامی مستلزم دریافت مجوز‌های لازم از دامپزشکی و رعایت اصول بهداشتی است و با توجه به خطر بالقوه دام غیرمجاز در گسترش بیماری‌های مختلف دامی به ویژه بیماری‌های مشترک بین دام و انسان پست دامپزشکی دیهوک با هر گونه حمل و نقل غیر مجاز دام برابر قانون برخورد می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمل دام قاچاق الاغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ محمدرضا طالبی رئیس پلیس راه آهن استان یزد گفت: ماموران پلیس راه آهن یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل وسایل مسافران قطار "یزد-تهران" به فردی که قصد انتقال یک محموله چای قاچاق از طریق قطار را داشت مشکوک شدند. 

وی بیان داشت: ماموران در بررسی‌های لازم، ۹۸۰ کیلوگرم چای خارجی فاقدمجوز و قاچاق را کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند. 

رئیس پلیس راه آهن استان یزد، افزود: متهم که قصد انتقال چایی‌های قاچاق از طریق قطار از یزد به تهران را داشت پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد. 

طالبی در خاتمه تصریح کرد: پلیس راه آهن کنترل و نظارت کامل را در خصوص برخورد با جرایم دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • فواصل بهداشتی دامپزشکی مانعی برای مجوز‌های دامداری و پرورش طیور
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • ۴ هزار و ۸۰۰ مجوز دامداری و پرورش طیور رد شد
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد