Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و طرح محله‌محور در استان خبر داد.

سردار جهانبخش کرمی صبح امروز (۵ آذرماه) در مراسم رزمایش کمک مومنانه در استان، ضمن تبریک هفته بسیج، با اشاره به اینکه بسیجیان همیشه در میدان حضور دارند، اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه همزمان در سراسر کشور و در استان زنجان نیز برگزار شد و در این رزمایش بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی توسط بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت در بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت بسیجیان و گروه‌های جهادی از زمان شیوع کرونا تاکنون، تصریح کرد: بیش از ۹۰۰ گروه جهادی در شهرستان فعال هستند و برای خدمات‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار و محروم انجام وظیفه می‌کنند.

کرمی با اشاره به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و طرح محله‌محور، عنوان کرد: برنامه‌های طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای کمک به وزارت بهداشت و درمان و پشتیبانی از سفیدپوشان نظام سلامت است که با هماهنگی‌های صورت گرفته در حال انجام است.

در ادامه این مراسم، فرمانده سپاه ناحیه زنجان نیز ضمن تبریک میلاد امام حسن عسگری (ع)، اظهار کرد: این مرحله از رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفان، امروز هم‌زمان با سراسر کشور در سراسر استان برگزار می‌شود.

سرهنگ محسن سهندی با اشاره به این مرحله از کمک مومنانه در استان، خاطرنشان کرد: بسیجیان و گروه‌های جهادی و نواحی استان زنجان امروز، ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان توزیع می‌کنند. ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان است که بین مناطق محروم و کم برخوردار توزیع می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان کمک مؤمنانه شهید حاج قاسم سلیمانی کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد