Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره‌وزمی ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قرار شد مرغ منجمد در فروشگاه‌های بزرگ توزیع شود اما چون تعداد این فروشگاه‌ها در کردستان کم است مرغ منجمد بین واحدهای صنفی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس سازمان صمت کردستان، در 21 نقطه شهر سنندج مرغ منجمد توزیع می‌شود و این کار موجب جلوگیری از تجمع در شرایط کرونایی و دسترسی تمام مردم به آن خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: قیمت مرغ زنده در کارگروه ملی در 21 مهرماه 99  درب کشتارگاه 13 هزار و 900 تومان تعیین شده و متغییر آن در اختیار استان‌ها است.

دره‌وزمی تصریح کرد: اگر 10 درصد مثبت در استان لحاظ شود مرغ باید با قیمت 14 هزار و 400 تومان درب کشتارگاه عرضه شود و این مصوبه در استان اجرایی نشده که متولیان امر باید پاسخگو باشند.

وی یادآوری کرد: برنامه‌ریزی و تامین مرغ به عهده وزارت جهاد کشاورزی و نظارت در سطح عرضه وظیفه سازمان صنعت است.

دره‌وزمی عنوان کرد: قیمت مرغ زنده ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان بود که در بازار عرضه تا 35 هزار تومان افزایش یافت و خرید آن در توان مردم نیست.

وی اظهار کرد: قیمت مصوب توسط مرغداران استان اجرا نشد و همین موجب کاهش کشتار مرغ تا 15 تن شد.

دره‌وزمی تصریح کرد: اعضای کارگروه تنظیم بازار استان موافق جلوگیری از خروج مرغ از استان نیستند چرا که زنجیره باید در کل کشور تامین شود.

وی تصریح کرد: مسئله این است که تولیدکنندگان مرغ در استان به قیمت مصوبه تنظیم بازار و حتی قیمت کارگروه کشتار نمی‌کنند.

وی اذعان کرد: قیمت مرغ اگر چند روز گذشته تا 35 هزار تومان افزایش یافت اگر اقدام ستاد و کارگروه نبود تا 40 و حتی 45 هزار تومان هم بالا می‌رفت.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: استان کردستان سنندج قیمت مرغ تنظیم بازار تنظیم بازار دره وزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۱۲ اردیبهشت بازار سرمایه شاخص کل بورس با کاهش ۳ هزار و ۹۰۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۶۴ هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز افزایش ۴۲ واحدی در تراز ۷۵۰ هزار و ۸۴۳ واحدی قرار گرفت.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز بازار سرمایه ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۳ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومانی ثبت شده است. امروز همچنین ۲۳۹ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد.

او افزود: امروز ۶۰ درصد بازار به عبارتی ۴۲۴ نماد در محدوده مثبت و ۴۰ درصد در محدوده منفی به کار خود پایان پایان دادند. امروز تعداد خریداران حقیقی در بازار ۹۸ هزار کد و تعداد فروشندگان حقیقی ۱۰۴ هزار کد بود. همچنین امروز صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد ورود بیشترین میزان نقدینگی بودند و بیشتر خروج نقدینگی حقیقی‌ها به صنعت فرآورده‌های نفتی اختصاص یافت.

غفوری می‌گوید: این روز‌ها بازار کاملا بی رمق دنبال می‌شود و بازار در حالت بی میلی است و هیچ موتور محرکی با وجود ارزان بودن بازار دیده نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • نوشیدن این چای فشارتان را تنظیم می‌کند
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام شد
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر