Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جلیلیان از آزادی ۴۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد مالی در کرمانشاه به کمک بسیجیان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان امروز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: بیش از 40 سال از انقلاب گذشته که در این مدت بسیج نقش تعیین کننده داشته و در حال حاضر هم در بحث ویروس کرونا فعالیتهای مهمی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع مسئولان و سران کشور خاطر نشان کرد: مهمترین مشکل مردم مسئله معیشتی و اقتصادی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: واقعاً اگر بخواهیم در این جنگ اقتصادی در مواجه با دشمن موفق شویم نیاز به تفکر بسیجی داریم یعنی شبانه روز باید کار کنیم و مسائل داخلی و تحریم ها را می توانیم در آینده مدیریت کنیم اگر تفکر بسیجی داشته باشیم.

حجت الاسلام جلیلیان با بیان اینکه موفقیت در عرصه نظامی را مرهون تفکر بسیجی هستیم، ادامه داد: اینکه مرعوب دشمن نباشیم و نگاه به بیرون نداشته باشیم به دلیل تفکر بسیجی است.

وی با بیان اینکه به اعتقاد کارشناسان بیش از 70 درصد مسائل و مشکلات مربوط به داخل کشور است، عنوان کرد: ما بحث مذاکره را تجربه کردیم اما نتیجه مثبتی نگرفتیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان داشت: در حال حاضر آمریکا خودش گرفتار است، کشوری که ادعای دموکراسی میکند الان انتخابات خودشان را قبول ندارند و متهم به تقلب میدانند، تبعیض نژادی دارند، مردم آگاه باشند کشورهای غربی را مدینه آمال ندانند و کشورهای اسلامی بدانند مسلمان بودن عزت است.

این مسئول ادامه داد: چهره نقاب زده آمریکا (چه دموکرات و چه جمهوریخواه) برای ما روشن شده است.

وی به فعالیتهای بسیج اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از 200 هزار بسته معیشتی به ارزش 51 میلیاردریال بین نیازمندان توزیع شده است.

حجت الاسلام جلیلیان خاطر نشان کرد:  41 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد مالی به کمک بسیجیان آزاد شده اند و در قالب طرح یک مسجد یک حقوقدان،  16 هزار مورد مشاوره حقوقی رایگان در 76 مسجد استان ارائه شده است.

همچنین در قالب طرح شهید همدانی احداث 3 سوله ورزشی توسط بسیج سازندگی با مشارکت سازمان تربیت بدنی در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: همچنین 10 واحد مسکونی با همکاری بسیج سازندگی به مددجویان بهزیستی اهدا شده است.

 حجت الاسلام جلیلیان افزود: توزیع 50 هزار ماسک رایگان با همکاری بسیج اصناف، توزیع 50 کیسه آرد رایگان بین روستاییان نیازمند, اهدا لوازم التحریر, از دیگر اقدامات بوده است.

وی بیان کرد: همچنین 55 نفر از روحانیون و طلاب بسیجی در قالب کمک پرستار برای کمک به بیماران کرونایی اعزام شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه همچنین از اختصاص 60 تخت به بیماران کرونایی خبر داد و گفت: در نهایت هدف بسیج در عرصه سلامت، امنیت، اقتصادی و فرهنگی لبیک به ولایت است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام جلیلیان تفکر بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد

علیرضا ثواچه، مدیر مرکز نیکوکاری ایلیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حمایت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و مرکز نیکوکاری ایلیا ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک‌ و نیم کیلویی در استان یزد بین مستمندان به مناسبت ماه شوال توزیع شد.

وی افزود: بسته های گوشت قربانی در بین محرومان شهرستان های تفت، مروست، مهریز و مناطق مختلف شهر یزد توزیع شد.

ثواچه بیان کرد: برای توزیع بسته های گوشت در بین خانوارهای نیازمند از ظرفیت گروه های فعال، خیریه و جهادی برای توزیع بسته های گوشت قربانی استفاده شد تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی یادآور شد: علاوه بر این نیز در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و ایام ماه مبارک رمضان نیز بین ۳ هزار نفر از روزه داران به خصوص در مناطق محروم شهر یزد افطاری توزیع شده است.

ثواچه ضمن تشکر از خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک و حمایت این عزیزان، این برنامه و برنامه های دیگر را در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در سطح استان یزد اجرا کنیم.

کد خبر 6087775

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد