Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:53:01 GMT

مظلومی: مشکل استقلال فقط زمین تمرین نیست

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۳۱۳۵

مظلومی: مشکل استقلال فقط زمین تمرین نیست

به گزارش ایرنا، «پرویز مظلومی» پیش از بازی استقلال و ماشین‌سازی تبریز در چهارچوب هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی مصدوم هستند و نمی‌توانند در این مسابقه آبی‌پوشان را همراهی کنند.

وی افزود: استقلال تلاش می‌کند با پیروزی در این مسابقه سه امتیاز کامل را به دست آورده و رضایت هواداران را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: تحت هیچ شرایطی ماشین سازی را دست کم نخواهیم گرفت و با تمام قدرت در زمین حاضر خواهیم شد.  تمام تیم‌ها که روبروی استقلال در زمین حاضر می‌شوند انگیزه‌های فراوانی دارند و می‌خواهند خودشان را نشان دهند.

وی در پایان گفت: مشکل زمین تمرین برای تمام تیم‌های وجود دارد و تنها مشکل استقلال نیست و در این روزها که هوا بارانی است همه چنین چالشی را دارند.

از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (چهارشنبه) در هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، استقلال در ورزشگاه آزادی از ماشین‌سازی تبریز پذیرایی می کند.

برچسب‌ها ماشین سازی تبریز پرویز مظلومی سیاوش یزدانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز پرویز مظلومی سیاوش یزدانی ماشین سازی تبریز پرویز مظلومی سیاوش یزدانی اخبار کنکور ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار

محمود ایرانمنش با اشاره به برنامه‌ریزی لازم و هماهنگی با مدیران و نیرو‌های مربوط گفت: تمام نیرو‌های خدمات‌شهری در مناطق مختلف شهر کرمان، در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

وی افزود: همچنین ماشین‌آلات و ادوات موردنیاز برای مقابله با بروز هرگونه مشکل در هنگام بارش‌های احتمالی، پیش‌بینی و تمام محدوده‌هایی که احتمالا دچار آبگرفتگی می‌شود، پاک‌سازی و ساماندهی شده است.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، از اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از مسدودشدن مسیر روان‌آب‌ها خبر داد و گفت: همچنین در کنار این اقدامات، هماهنگی بین‌بخشی با ارگان‌های خارج از شهرداری و همراهی و همکاری مطلوب با تمام واحد‌های ستادی و اجرایی مشترک در مواجه با بارش‌های پیش رو و مجهزشدن مناطق به تجهیزات، صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: توصیه ما به شهروندان، پرهیز از رهاسازی زباله‌ها در معابر و کانال‌ها، برای جلوگیری از انسداد کانال‌ها و ایجاد مشکل در دفع آب‌های سطحی و نیز تسهیل فرآیند‌های اجرایی مقابله با آبگرفتگی در زمان بارندگی است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مشکل در زمان بارندگی‌های آینده با مرکز ارتباط مردمی شهرداری به شماره ۱۳۷ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • نیمی از چین در حال غرق شدن است
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست