Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار حمید دامغانی روز چهارشنبه در دیدار مدیران بسیجی و فرماندهان پایگاه‌های بسیج استان سمنان با استاندار در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: امسال به واسطه محدودیت های کرونایی، بالغ بر ۵۱۳ برنامه در قالب ۴ هزار فعالیت به صورت مجازی در هفته بسیج در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در بحث رزمایش مساوات و کمک های مومنانه نیز اقدامات بسیار ویژه ای توسط بسیج و سپاه صورت گرفت و در حال حاضر در تمامی شهرستان ها اقلام جمع آوری شده در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه استان سمنان تاکید کرد : ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در ۳ مرحله رزمایش کمک های مومنانه و مواسات در استان توزیع شد.

وی ادامه داد : در بحث آزادسازی زندانیان، نوشت‌افزار و خرید تبلت برای دریافت آموزش های مجازی ویژه دانش آموزان کم‌توان مالی نیز توسط سپاه و بسیج اقدامات مطلوبی صورت گرفت.

دامغانی گفت: هم اکنون نیز طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص مقابله با کرونا به صورت محله‌محور مبتنی بر پیشگیری، سلامت و کمک مومنانه و با تعامل با دو دانشگاه علوم پزشکی در استان در حال اجراست.

وی افزود : بیشترین هماهنگی، هم افزایی و همدلی در حوزه های مختلف در استان سمنان به وجود آمده است که در حوزه سلامت نیز این مهم در حال رقم خوردن است که باعث امیدواری مردم خواهد بود.

وی یادآور شد : نگاه مجموعه سپاه و بسیج، هم افزایی با مجموعه استان و انتقال پیام وحدت و امید به مردم است.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: اصلی ترین جهاد ما امروز شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن و جهاد امید آفرینی است.

وی گفت: هرکسی که در این نظام و انقلاب تفکر بسیجی و روحیه جهادی داشته و دلسوز نظام است و در حال فعالیت و خدمت بوده و تمام تلاش خود را به کارمیگیرد، از نظر ما بسیجی است.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، بسیج یادگار بزرگ امام راحل و نمایشگاه اخلاص، بصیرت و مجاهدت و نمایی از اقتدار و صلابت نظام و کشور است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سمنان سازمان بسیج سازندگی محرومیت هفته بسیج سازمان بسیج مستضعفان پروندهٔ خبری بسیج، پیشرو خدمت، امیدآفرین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سمنان سازمان بسیج سازندگی محرومیت هفته بسیج سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سمنان سازمان بسیج سازندگی محرومیت هفته بسیج سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی

مدیرعامل آبفای خوزستان از پیشرفت ۴۳ درصدی طرح‌های محرومیت‌زدایی انتقال و شبکه آبرسانی استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، صابر علیدادی  در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت طرح‌های محرومیت‌زدایی جهاد آبرسانی استان بیان کرد: اکنون 23 طرح در 766 روستا و 21 شهرستان استان در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی جهاد آبرسانی در حال اجرا بوده و نظارت دقیقی بر این موضوع اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم و توجه شخص رئیس جمهور به موضوع تامین آب شرب روستاها افزود: تاکنون بیش از 800 کیلومتر خط انتقال و شبکه آبرسانی در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی در خوزستان اجرا شده است.

مدیرعامل آبفای خوزستان گفت: همچنین احداث سه باب ایستگاه پمپاژ و پنج باب مخازن ذخیره بتنی به ظرفیت بیش از 12 هزار مترمکعب، حفاری و تجهیز 6 حلقه چاه آب شرب از دیگر اقدامات انجام شده در جهاد آبرسانی استان است.

وی اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت نیرو در دولت مردمی، آبرسانی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی است که برای انجام این طرح، استفاده از ظرفیت‌های بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در دستور کار قرار گرفته تا با تلاش یکدیگر تحول مثبتی در آبرسانی به روستاهای کشور ایجاد شود.

علیدادی با اشاره به اجرای آبرسانی به 180 روستای استان در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی توضیح داد: این اقدام با کمک قرارگاه کربلا و بسیج سازندگی به عنوان معین در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: طرح جهاد آبرسانی در روستاهای استان به عنوان یکی از برنامه های بسیار مهم دولت سیزدهم با جدیت دنبال خواهد شد تا مشکلات مردم در این زمینه برطرف شود.

بر اساس این گزارش طرح‌های محرومیت زدایی جهاد آبرسانی استان در 21 شهرستان، شادگان، اهواز، آبادان، شوشتر، هندیجان، رامشیر، امیدیه، خرمشهر، ماهشهر، اندیکا، اندیمشک، هفتکل، حمیدیه، شوش، کرخه، مسجدسلیمان، سوسنگرد، هویزه، بستان، بهبهان و ایذه در حال اجرا است.

بر اساس اعلام وزارت نیرو، 16 هزار روستا در مناطق محروم و کم‌برخوردار در طرح موسوم به "جهاد آبرسانی" به عنوان بزرگترین عملیات آبرسانی کشور قرار گرفته‌اند 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا