Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان بیوس ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ادامه دوشنبه‌های دیجیتالی تأمین اجتماعی در قالب طرح ۳۰۷۰ و غیرحضوری شدن خدمات تأمین اجتماعی از این هفته چهار خدمت دیگر به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود.

وی افزود: الکترونیکی شدن مفاصا حساب ماده ۳۸ قانون تأمین اجتماعی اولین خدمت غیر حضوری این هفته است که فرد باید با مراجعه به مراکز سازمان این سند را دریافت می‌کرد و به سازمان مربوطه ارائه می‌داد یا خود سازمان باید آن را پستی ارسالی می‌کرد که بسیار زمان بر بود اما اکنون با صدور مفاصا حساب با ارسال پیامک برای فرد و پیمانکار از طریق سایت قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به خدمت دوم غیر حضوری این هفته بیان کرد: استعلام وضعیت دریافت مستمری یکی دیگر از خدمت‌ها است که مراجعه زیادی را به سازمان دارا بود و نهادهای گوناگون از تأمین اجتماعی استعلام می‌گرفتند اما اکنون این نهادها می‌توانند با ایجاد تفاهم نامه به سایت دسترسی پیدا کنند و استعلام مورد نیاز را اخذ کنند.

بیوس تصریح کرد: ثبت نام غیر حضوری افراد تبع بیمه شده از دیگر خدمت غیرحضوری سامانه ۳۰۷۰ است که افراد برای ثبت نام و احراز هویت باید به سازمان مراجعه می‌کردند اما اکنون می‌توانند با مراجعه به سایت در منوی بیمه شدگان و انتخاب نام نویسی کارهای لازم را انجام دهند و نیاز به حضور در مراکز نیست.

وی با اشاره به دیگر خدمت ارائه شده در هفته‌های دیجیتالی تأمین اجتماعی بیان کرد: افرادی که به صورت پاره وقت مشغول به کار بودند کارفرما به عنوان مثال ۱۵ روز حق بیمه را واریز می‌کرد و فرد با مراجعه به مرکز و تکمیل فرم‌های لازم ۱۵ روز باقی مانده را خود پرداخت می‌کرد اما الان به صورت غیرحضوری می‌توانند این کار را انجام دهند.

گفتنی است، ۲۴۶ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که با افراد تحت بیمه آنها به ۷۵۰ هزار نفر می‌رسد و ۵۶ هزار نفر مستمری بگیر این سازمان هستند.

کد خبر 5080029

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سازمان تامین اجتماعی خدمات الکترونیکی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا گرگان بارش باران بوشهر بسیج بارش برف کمک مومنانه ستاد ملی مقابله با کرونا تأمین اجتماعی غیر حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود. مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری