Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس درباره آخرین وضعیت طرح شفافیت آرای نمایندگان گفت: با توجه به اینکه این طرح هم اکنون تقدیم هیئت رئیسه شده، براساس آیین نامه داخلی مجلس، نمایندگان ۱۰ روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود در ارتباط با آن را در سامانه مربوطه ثبت کنند. - اخبار سیاسی -

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت طرح شفافیت آرای نمایندگان گفت: کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس پس از نهایی کردن طرح شفافیت آرا، گزارش نهایی خود در ارتباط با این طرح را به معاونت قوانین مجلس فرستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود:با توجه به اینکه این طرح هم اکنون تقدیم هیئت رئیسه شده، براساس آیین نامه داخلی مجلس، نمایندگان 10 روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود در ارتباط با این طرح را در سامانه مربوطه ثبت کنند.

ارجاع طرح شفافیت آرا به هیئت رئیسه/ رای اعتماد به وزرا شفاف می‌شود

 

این عضو هیئت رئیسه درباره زمان احتمالی قرار گرفتن طرح شفافیت آرا در دستور کار صحن علنی مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طرح مذکور به شکل عادی مورد بررسی قرار گرفته، اولویت با طرح هایی است که قید فوریت داشته باشند. با این حال از آنجا که هم اکنون تنها چند طرح فوریت دار در دستور کار قرار دارد، به نظر می رسد در یکی دو آینده طرح شفافیت آرا در دستور کار صحن علنی قرار گیرد.

سلیمی گفت: با توجه به حمایتی که قاطبه مجلس یازدهم از این طرح داشته است، پیش بینی بنده این است که طرح مذکور به تصویب نمایندگان مجلس برسد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیرضا سلیمی علیرضا سلیمی طرح شفافیت آرا هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد.

با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای رأی‌گیری، امکان بررسی جداول وجود نداشت و محمدباقر قالیباف، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رأی‌گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بحث بودجه را دنبال کنیم، لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود.

کد خبر 6092222 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران