Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رژه موتوری نیرو‌های نظامی و انتظامی دهاقان به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به مناسبت فرا رسیدن پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج، رژه موتوری نیروهای  بسیجی، نظامی و انتظامی  در شهر دهاقان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان  در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه برکات فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج را در طول تاریخ انقلاب اسلامی مشاهده کرده‌ایم اظهار داشت: بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدان‌ها که در 41 سال گذشته موفق بوده و در گام دوم نیز با برنامه ریزی‌های منسجم موفق‌تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حاجی‌زاده فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفتدیدار خبرنگاران دفتر تسنیم قزوین با فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر (عج) به مناسبت هفته بسیج به روایت تصویرسردار سلیمانی خبر داد: آزادی هزار زندانی در هفته بسیج

سرهنگ پاسدار اکبر یعقوبی ادامه داد: بسیج علمدار رونق تولید در کشور بوده و در عرصه امنیت افتخار بسیج این است که به مردم در بحث ارتقای احساس امنیت کمک کند و کشوری هستیم که در منطقه امنیت قابل توجهی داریم و این از برکات حضور بسیج با بصیرت است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیج فقط متعلق به ایران نیست و فرهنگ بسیجی به اقصی نقاط عالم صادر شده و این تفکر بسیجی است که امروز در مقابل دشمنان جبهه مقاومت می‌ایستد.

یعقوبی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور بیان داشت:  هر ساله در این روز تجمع با شکوه بسیجیان برگزار می‌شد ولی امسال با توجه به وضعیت بحرانی استان و کشور این تجمع لغو شد و بسیجیان در کنار کادر درمانی برای سلامتی مردم در حال تلاش هستند.

انتهای پیام/174/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان

در آستانه فرارسدن روز شوراها ٨ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به بیان مهمترین اقدامات انجام شده در سه سال اخیر شورای ششم و برنامه ها یک‌سال طلایی باقی مانده از عمر این دوره شورا پرداختند.

کد خبر 747838

دیگر خبرها

  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون