Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت رحلت کریمه اهل بیت ححضرت «فاطمه معصومه(س)» ویژه برنامه همسایه امروز از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه یک، درشرایطی که شیوع ویروس کرونا امکان حضورعاشقان اهل بیت عصمت و طهارت را برای زیارت گرفته است، این ویژه برنامه به نیابت، مخاطبان را به زیارت حضرت «فاطمه معصومه(س)» می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام «مسعود عالی» کارشناس مذهبی و «مجید تال» مدیحه سرا، مهمانان این برنامه خواهند بود. مهمان دیگر ویژه برنامه همسایه "جواد افشار" کارگردان سینما و تلویزیون است که در این برنامه جزییات سریال فاخر حضرت معصومه را برای بینندگان اعلام کی کند. سریال حضرت «فاطمه معصومه (س)» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی، روایتگر زندگی حضرت «فاطمه معصومه (س)» است که در سی قسمت درحال نگارش است. در این برنامه همچنین قرار است به هجده نفر از مخاطبانی که از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۴ با این برنامه ارتباط برقرار کنند، هجده نگین انگشتری ضریح مطهر حرم معصومه اهدا شود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

ویژه برنامه «همسایه» به تهیه کنندگی «مجید صفری» کاری ازگروه معارف اسلامی شبکه یک سیما است که امروز پنجم آذر حوالی ساعت۱۷:۲۰ با اجرای "سید کاظم احمدزاده" از حرم مطهر حضرت فاطمه (س) روی آنتن می رود.

انتهای پیام/

برچسب ها: رسانه ملی صدا وسیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رسانه ملی صدا وسیما فاطمه معصومه ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «سید محمد شوالا حیدرا» رهبر شیعیان و عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی کشور مالی ضمن زیارت مضجع شریف بانوی کرامت، از بخش‌های مختلف حرم حضرت معصومه (س) نیز بازدید کرد.

در این بازدید با شخصیت و جایگاه این بانوی با کرامت از خاندان اهل بیت (س) آشنا شد.

کد خبر 6095192

دیگر خبرها

  • حواشی ناتمام «حشاشین»، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و خبرهای جدیدی از حج
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • این صدا سال‌ها در رادیو درخشید/ یک نکته درباره «حشاشین»
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور