Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@02:39:37 GMT

مردم چگونه تخلفات کرونایی را گزارش دهند؟

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۴۲۳۵

 

رویداد۲۴ دکتر محمدحسین حیدری، ضمن تشکر از کسانی که پروتکل‌‌های بهداشتی را رعایت می‌‌کنند، اظهار کرد: امیدواریم با رعایت و دقت بیشتر در رعایت پروتکل‌‌ها بتوانیم آثار زیان‌‌بار این بیماری را کاهش دهیم.

وی درباره نحوه شکایت از افراد یا مشاغلی که پروتکل‌‌های بهداشتی و محدودیت‌‌های مصوب را رعایت نمی‌‌کنند، افزود: در صورتی‌‌که مردم در زمینه رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی در مشاغلی که در سطح یک تعریف شدند و باز هستند، مشکلاتی را مشاهده کردند، با شماره 190 تماس بگیرند و مسائل بهداشتی مربوط به مشاغل باز را به اطلاع ما برسانند که رسیدگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ایران با چند پیک دیگر کرونا روبرو می‌شود؟

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ادامه داد: در صورتی که مردم قصد دارند شکایت یا گزارشی درباره ادامه فعالیت یا بازبودن سایر مشاغلی ارائه دهند که در شهرهای قرمز و نارنجی نباید باز باشند، با شماره تلفن 124 مربوط به وزارت صنعت تماس بگیرند تا همکاران ما در وزارت صمت آن را پیگیری کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: امیدواریم با گزارش‌‌های مردم درباره تخلفات احتمالی در زمینه رعایت نکردن پروتکل‌‌ها، بتوانیم بهتر با بحران کووید 19 مقابله کنیم.

منبع: تسنیم لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا محدودیت های کرونایی ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ گفت: با به کارگیری تمهیدات حفاظتی جدی مختص قبل و حین برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳، وقوع تخلفات به طور چشمگیری کاهش یافته است.

عبدالرسول پورعباس افزود: در جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ تنها یک مورد تخلف مشاهده شده است.

وی توضیح داد: در یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون، داوطلبی قصد عکس برداری از سؤالات و ارسال آن را داشته که مراقبین متوجه موضوع شده و از بروز تخلف ممانعت کرده‌اند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: سال گذشته نیز تنها قصد اقدام برای یک مورد تخلف در هنگام برگزاری آزمون سراسری گزارش شد که البته از انجام اقدام غیرقانونی جلوگیری شده بود.

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است