Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: پیگیری در بازار سرمایه از روش های قرارگاه خاتم الانبیاء برای تامین مالی جهت اجرای پروژه ها است.

سردار سعید محمد در جمع خبرنگاران در بجنورد با تاکید بر اینکه قرار گاه خاتم اجرای هیچ پروژه ای را تعطیل نمی کند و در سخت ترین شرایط پروژه ها را انجام می دهد، اظهارکرد: ضمن اینکه اخیرا قرارگاه خاتم روش های تامین مالی را از بازار سرمایه پیگیری می کند، پروژه های خوبی را در بازار فرا بورس برای تامین این منابع معرفی کرده است که یکی از این پروژه ها، پروژه حرم تا حرم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این روش را توسعه می دهیم که نقدینگی سرگردان موجود در بازار که معمولا کشور را نیز دچار مشکل می کند و این نقدینگی ها معمولا به سمت بازار کاذب می رود، برای ظرفیت تولید و سرمایه را فراهم کنیم و با روش هایی که اتخاذ می کنیم این منابع را از بازار کاذب به سوی بازار تولید هدایت کنیم که هم مشکل کشور حل شود و هم اجرای پروژه های زیرساختی کشور جلو رود.

محمد در ادامه تصریح بر اینکه راهکار قرارگاه خاتم نگاه به داخل است، ادامه داد: ظرفیت و متابع خیلی خوبی در کشور و نقدینگی خوبی نیز نزد مردم وجود دارد که با برنامه ریزی و ارائه راهکارهای مناسب می توان آن را برای اجرای پروژه ها استفاده کرد.

وی تاکیدکرد: با نگاه به داخل نه تنها تهدیدات نمی تواند مشکل ساز شود بلکه می توان آن را تبدیل به فرصت کرد.

به گفته وی در حال حاضر ۲۸۶ پروژه توسط این قرارگاه در حال اجرا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قرارگاه خاتم الانبیاء خراسان شمالي اجرای پروژه ها قرارگاه خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد

استاندار اردبیل با اشاره به مصوبات سفرهای شهرستانی به خلخال گفت: دستگاه‌های مربوطه بر اساس زمانبندی نسبت به پیگیری و اجرای پروژه‌ها اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران باید تا سفر بعدی به شهرستان خلخال پروژه‌های مصوب دورهای گذشته سفر شهرستانی را بر اساس زمان‌بندی اجرا و گزارش آن را ارائه کنند.

وی با اشاره به برخی نیازهای ضروری خلخال از جمله احداث مدرسه، افزود: کارشناسی دقیق مکان و نیازسنجی تعداد کلاس و شروع عملیات اجرایی ضروری است.

استاندار اردبیل ادامه داد: اجرای اردوگاه دانش‌آموزی در خلخال نیز از جمله موضوعات مورد نیاز دانش‌آموزان بوده و لازم است جزو مصوبات سفر بعدی به این شهرستان باشد.

عاملی با اشاره به نیازمندی‌های خلخال از جمله جاده کلور - درام، آب هشتجین و کلور، شبکه فاضلاب کلور، سدهای معیشتی شهرستان و اردوگاه ازناو - خلخال تصریح کرد: مدیران برای آغاز اجرای این پروژه‌ها و یا جلوگیری از غیرفعال شدن اجرا، پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

گفتنی است، در این نشست موضوعات دیگری همچون مشکلات مربوط به معدن و موضوعات مرتبط با دستگاه‌های کشاورزی، راهداری و آموزش‌وپرورش نیز مطرح و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات و تسهیل امور اتخاذ شد.

کد خبر 747902

دیگر خبرها

  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات