Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بازی تازه واردهای لیگ برتر در هفته سوم، در نیمه نخست بدون گل و با نتیجه تساوری پایان یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در سومین هفته لیگ برتر فوتبال از ساعت 16.30 امروز آلومینیوم اراک و مس رفسنجان، دو تازه‌وارد لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به دیدار یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم در حالی امروز مقابل هم صف آرایی کردند که در دو دیدار ابتدایی شان مجموعا با دریافت چهار گل و بدون به ثمر رساندن گلی متحمل دو شکست شده‌اند و در انتهای جدول وضعیت کاملاً مشابهی دارند و همین موضوع باعث شده تا انگیزه شاگردان رسول خطیبی و محمد ربیعی برای ارائه عملکردی متفاوت تر از دو بازی گذشته افزایش پیدا کند.

این دو تیم تا قبل از جدال امروزشان طی سالهای اخیر ده بار مقابل هم قرار گرفتند که تمامی آن دیدارها در زمانی بوده که دو تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول حضور داشتند که در این 10 دیدار آلومینیوم و مس هرکدام سه بار پیروز میدان شده اند و چهار بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در تیم آلومینیوم محمد ایران پوریان، رامتین سلیمانزاده، سیدمهدی حسینی، امید سینگ، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، محسن ربیع خواه، میثم مجیدی، حسین پورحمیدی، میرمحمد هوشمند و مرتضی آقاخان به سرمربیگری رسول خطیبی به میدان رفتند.

در مقابل، ناصر سالاری، عقیل کعبی، حامد نورمحمدی، محمد آقاجانپور، امید خالدی، میثم نقی زاده، مهرداد رضایی، محسن آذرباد، سجاد آشوری، فراز امامعلی،
محمد قاضی به سرمربیگری محمد ربیعی برای تیم فوتبال مس رفسنجان به میدان رفتند.

این درحالی بود که این دو تیم در طول بازی هرچه برای فتح دروازه یکدیگر تلاش می‌کردند ولی موفق نشدند و زور هیچ یک از این دو تازه وارد لیگ برتر بر دیگری نچربید.

نویدکیا: مشکلات روحی و استرس مشکل اصلی سپاهان است/ آلومینیوم رقیب گردن‌کلفتی بوداصفهان| شریفات: تساوی صفر-صفر عادلانه‌تر بود/ آلومینیوم می‌تواند جزء تیم‌های خوب لیگ باشداصفهان| کریمی: برابر آلومینیوم مستحق زدن گل‌های بیشتری هم بودیم

نیمی از بازی گذشته بود که مصدومیت محمد ایران‌پوریان مهم‌ترین اتفاق این دیدار شد که به دلیل این مصدومیت، سعید باقرپسند در ترکیب آلومینیوم جایگزین وی شد، در مقابل مس نیز با یک تعویض تعداد تعویض را مانند نتیجه به تساوری کشاند.

در این دیدار براساس اعلام کمیته داوران،یاسرهمرنگ به عنوان داور وسط، فرزاد بهرامی به عنوان کمک اول، حمیدرضا کنعانی به عنوان کمک دوم، سعید لهراسبی به عنوان داور چهارم قضاوت بازی را برعهده داشتند و حاتم بک‌پور به عنوان ناظر داوری حضور داشت.

در نهایت، با اعلام داور چهارم، این بازی در پایان نیمه نخست 2 دقیقه وقت اضافه داشت که از سوی داور میدان محاسبه شد.

انتهای پیام/711/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینیوم در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید.

حامد پاکدل مهاجم پیکان در پایان این بازی اظهار داشت: هرچه به پایان بازی‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، شرایط امتیاز گرفتن برای تیم‌ها خیلی سخت‌تر می‌شود. امروز هم بازی باکیفیتی را انجام ندادیم. نبود. بارندگی و استرس پیروز شدن به ویژه ما که نیاز به برد داشتیم تا شرایط خود را در جدول بهتر کنیم، سبب شد فقط تک موقعیت‌هایی در این بازی ایجاد شود. همان‌ها هم می‌توانست نتیجه را رقم بزند.

او ادامه داد: روی یک غفلت گل دریافت کردیم و از الان به بعد باید با تمرکز بالا به دیدارهای باقی مانده خود فکر کنیم تا با کسب نتایج مناسب، پیکان را در لیگ نگه داریم.

گوهری: یک فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و تکلیفم مشخص نیست

احمد گوهری دروازه‌بان آلومینیوم تصریح کرد: بچه‌ها تمام توانشان را گذاشتند و واقعاً نتیجه خوبی گرفتیم. امیدوارم روند رو به رشد خودمان را حفظ کنیم تا در پایان لیگ در رده مناسبی قرار بگیریم.

او ادامه داد: امروز به لطف سایر بازیکنان توانستم دروازه خود را بسته نگه دارم. من یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و معلوم نیست در پایان فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد.

گوهری تصریح کرد: من بازی کردن را دوست داشتم و امسال هم خدا را شکر عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتم.

بزرگ: برای به دست آوردن ۳ امتیاز بازی خیلی تلاش کردیم

شروین بزرگ مهاجم آلومینیوم در پایان بازی گفت: یک بازی جانانه‌ای را از خود به نمایش گذاشتیم و برای به دست آوردن ۳ امتیاز بازی خیلی تلاش کردیم.

او ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم تا در پایان فصل در رتبه بهتری قرار بگیریم و برای این مورد تلاش زیادی خواهیم کرد. هر روز تلاش می‌کنم تا بهترین عملکردم را در زمین داشته باشم.

لیموچی: تمرکزم روی آلومینیوم است و به حاشیه‌ها کاری ندارم

مهدی لیموچی مهاجم آلومینیوم پس از پیروزی با پیکان تصریح کرد: پیروزی مهمی را به دست آوردیم و خدا را شکر می‌کنیم که زحماتمان به ثمر نشست.

او ادامه داد: از هواداران تشکر می‌کنم که کیلومترها طی کردند تا ما را تشویق کنند و این برد را به آنها هدیه می‌دهیم.

مهاجم آلومینیوم در خصوص پیشنهاد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به او گفت: در حال حاضر تمام تمرکزم روی آلومینیوم است و کاری به حاشیه‌ها ندارم.

کد خبر 6098673 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)