Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه خاتم النبیاء برای اجرای پروژه های زیرساختی در این استان اعلام آمادگی کرد.

سردار  سعید محمد در جلسه اقتصاد مقاومتی که پنج آذرماه در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه هایی برای اجرای پروژه های زیرساختی در این استان گفت: این قرار گاه این انعطاف را دارد که بتواند از محل تهاتر دارایی های غیرمولد دولت تامین منابع مالی اجرای این پروژه ها را به دست بگیرد که اگر این اتفاق در بودجه ۱۴۰۰ لحاظ شود، این طرح ها خیلی سریع قابلیت اجرا را پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاید منابع نقدی دولت برای اجرای پروژه ها کافی نباشد، اما می توان از محل ذکر شده، منابع مالی را برای اجرای پروژه ها تامین کرد.

سردار محمد ادامه داد: ظرفیت های خوبی در استان همانند شرکت آلومینیای جاجرم، راه آهن و ... در این استان وجود دارد که خود آن ها پتانسیل های خوبی برای توسعه استان هستند.

وی در ادامه با اشاره به روز پنج آذر و روز بسیج گفت: هدیه قرارگاه خاتم الانبیاء به مناسبت روز بسیج به مردم این استان، کمک برای تکمیل گازرسانی به دو هزار از خانوار روستایی این استان است.

فرمانده قرارگاه خاتم تصریح کرد: گازرسانی به برخی از خانوار روستایی این استان تا درب منزل انجام شده اما هنوز برای اتمام با مشکلاتی مواجه است که به دو هزار خانوار روستایی کمک خواهیم کرد تا از نعمت گاز بهره مند شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از بزرگترین نعمت های این استان همدلی موجود میان مسئولان و مردم این منطقه است، افزود: البته ظرفیت های مادی زیادی نیز در این استان وجود دارد که همچون ظرفیت های مرزی، صادراتی که خیلی از آن ها استفاده نشده است و نیاز دارد که مجوزهای لازم ارائه شود تا این ظرفیت ها نیز تبدیل به ثروت اندوزی در استان شود.

به گفته سردار محمد، قرارگاه خاتم الانبیاء تاکنون ۱۰ پروژه در این استان اجرایی کرده است.

لینک کوتاه: asriran.com/003B92

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خاتم الانبیا خراسان شمالی برای اجرای پروژه ها قرارگاه خاتم ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم

 به نقل از شهرداری قم، مجید متین‌فر در جلسه هیئت‌مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در خصوص پروژه تملک و تخریب مغازه‌های اطراف قبرستان نو اظهار کرد: با همکاری دادستانی در ماده ۸ بیش از ۹۰ درصد پروژه تملک و مغازه‌ها تخریب‌شده است.

وی افزود: به دلیل مشترک بودن دیوار وقفی با مغازه‌های قبرستان نو، اختلافاتی با اداره کل اوقاف به وجود آمده که تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای حل آن است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی میدان مطهری خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

متین‌فر در خصوص پروژه چهل اختران تصریح کرد: پروژه پارکینگ چهل اختران با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و شبستان اجرا و تکمیل‌شده است.

وی تأمین بودجه برای پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال جاری پشتیبان‌های ملکی متناسبی برای اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر در نظر گرفته‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی