Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سیدمجتبی حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم پرسپولیس، در مسجدسلیمان بیان کرد: به خوبی می‌دانیم که با یک تیم قدرتمند و منسجم بازی داریم؛ آنها از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برند اما با این وجود تلاش کرده و دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم.

وی با بیان اینکه بیشتر بازیکنان تیم پرسپولیس ملی پوش هستند ‌گفت: ۲ بازی گذشته این تیم را آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قوتشان را به خوبی می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قدر موقعیت‌هایمان را بدانیم می‌توانیم نتیجه ایده آلی کسب کنیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان افزود: فردا یکی از بازی‌های دشوار خود را در پیش داریم و امیدوارم بازیکنان ما کیفیت بازی خود را نشان دهند و مقابل پرسپولیس به خوبی بازی کنند.

وی بیان کرد: در ۲ بازی گذشته در لیگ برتر، عملکرد خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم ۲ امتیاز مهم کسب کنیم. امیدوارم در ادامه بتوانیم از بازی‌های خانگی حداکثر امتیاز را کسب، و جایگاه بهتری از جدول را اختیار کنیم.

حسینی، در مورد مصدومان تیمش نیز گفت: سیروان قربانی تنها بازیکن مصدوم تیم ما است و خوشبختانه بازیکن محروم نداریم.

با حکم فدراسیون محرومیت چهار جلسه‌ای مجتبی حسینی سرمربی نفت مسجدسلیمان به ۲ جلسه کاهش یافت و این مربی در بازی مقابل تیم پرسپولیس از روی نیمکت تیمش را هدایت می‌کند.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۳۵ روز پنجشنبه ۶ آذر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها نفت مسجد سلیمان خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان خوزستان اهواز نفت مسجد سلیمان خوزستان اهواز اخبار کنکور نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی

به گزارش "ورزش سه"، بهروز نوروزی‌فرد که در این فصل جزو بهترین بازیکنان آلومینیوم بوده و تا هفته شانزدهم حضور ثابت در تمام مسابقات داشت و عملکرد موثری در خط دفاعی ارائه کرده بود، در هشت هفته گذشته لیگ برتر به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته بود به میدان برود که حالا دوباره به جمع 11 نفر اصلی بازگشت.

مدافع بلند قامت آلومینیوم که در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشت، اما به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در هشت بازی گذشته به علت مصدومیت نتوانست در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی حضور یابد که امروز این روند به پایان رسیده است.

نوروزی‌فرد که موفق به گلزنی مقابل هوادار در این فصل شده، پس از مدت‌ها دوباره در دسترس مجتبی حسینی قرار گرفت و به ترکیب آلومینیوم اراک رسیده است.

این مدافع در مرحله قبلی جام حذفی هم نمایش موثری در جریان برتری یک بر صفر آلومینیوم مقابل نساجی مازندران داشت که امروز هم در ترکیب ابتدایی تیمش حضور دارد.

دیگر خبرها

  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران