Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه این تیم منظم و با جسارت بازی کرد گفت: می‌توانستیم نتیجه را به سود خود رقم بزنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد ربیعی پس از تساوی با آلومینیوم در نشست خبری پایان بازی آلومینیوم اراک و مس رفسنجان اظهار داشت: امروز شاهد بازی خوبی از هر دو تیم بودیم، البته کیفیت زمین به سبب بارندگی اخیر در روند برگزاری بازی تاثیرگذار بود و زیر چمن گل بود، که سبب شد بعد از گرم کردن و یک ربع ابتدایی فشار زیادی به بازیکن‌ها وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقسیم امتیاز بین قعرنشین‌های لیگ برتر/ تازه‌واردها مساوی زمین را ترک کردندلیگ برتر فوتبال| جدال تازه‌ واردها برنده نداشت/ آلومینیوم و مس به تساوی رضایت دادندلیگ برتر فوتبال| تساوی یک نیمه‌ای آلومینیوم و مس رفسنجان

وی خاطرنشان کرد: آلومینیوم با روش 1-4-5 که داشت لایه‌های دفاعی زیادی ایجاد کرده بود و خیلی خوب توانسته بود این کار را بکند، ما تمام مسیرهای تهاجمی آلومینیوم را در اختیار داشتیم و با احترام به این تیم، برتری در زمین برای ما بود و موقعیت‌های زیادی هم ایجاد کردیم که حتی می‌توانستیم در ضربه‌های آخر بیشتر دقت کنیم که نشد.

ربیعی خاطرنشان کرد: برای ما یک رشد به حساب می‌آید که بعد از دو بازی سخت ابتدایی توانستیم در خانه حریف امتیاز بگیریم اگرچه با توجه به بازی جسورانه و منظمی که ارائه دادیم انتظار داشتیم بتوانیم امتیازات کامل بازی را از آن خود کنیم.

سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد: فکر می‌کنم تیم مس در مسیر رشدی که باید در زمان مشخصی طی کند تا به اهدافش برسد قرار دارد و با همان شیب مناسب حرکت می‌کند، مطمئن هستم روز به روز هم بهتر خواهد شد.

ربیعی اضافه کرد: بسیار خاطرات خوشی از اراک دارم و هنوز بعد از دو سالی که از اراک رفته‌ام مردم شریف و باوقار اراک همچنان به من لطف دارند و من هم برای آنها بابت حضور در لیگ برتر بسیار خوشحالم و آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/711/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در چارچوب مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است و آنها نیز مانند سرخ‌ها به دلیل مصدومیت تیم کاملی در اختیار ندارند.

ابوالفضل سلیمانی، مدافع سابق پرسپولیس که در این فصل به آلومینیوم اراک پیوسته، به دلیل شکستگی بینی در بازی قبلی برابر ذوب‌آهن، نمی‌تواند مقابل سرخ‌ها به میدان برود.

همچنین مرتضی تبریزی و اسماعیل شریفات نیز همچنان مصدوم هستند تا آلومینیوم مثل بازی‌های گذشته حداقل سه غایب داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران اعلام شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر