Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست رفع نقاط حادثه‌خیز در بستر رودخانه‌ها، مسیل‌ها و پل‌های استان با اشاره به فرا رسیدن فصل بارش‌ها گفت: رفع نقاط حادثه خیز اضطراری با هدف جلوگیری از وقوع و بروز سیلاب در فصل سرما و آغاز بارندگی‌ها در دستور کار فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۲۰ نقطه حادثه خیز اضطراری حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و پل‌های استان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید

لزوم شناسایی مناطق و مکان‌های حادثه خیز برای مقابله با سیلاب احتمالی

نظری اضافه کرد: فرمانداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط شناسایی بقیه نقاط حادثه‌خیز حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و پل‌های استان را جزو برنامه‌های اولویت‌دار خود بگذارند.

او ادامه داد: تامین اعتبار مورد نیاز برای رفع نقاط حادثه‌خیز با اولویت انجام و اجرایی شود.

نظری گفت: تمامی شهرداران و دهیاران استان برای تسریع در روند رفع نقاط حادثه‌خیز حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و پل‌های استان موظف به همکاری هستند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رفع نقاط حادثه خیز بروز سیلاب آغاز بارندگی ها رفع نقاط حادثه خیز حاشیه رودخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی گفت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و ابگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به خصوص زیرکوه، خوسف، بیرجند،برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش بینی است.

لطفی افزود:خسارات قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است

وی گفت:روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع وجاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.


پرهیر از سفر‌های غیر ضرور،احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه های هواشناسی استان است. 

دیگر خبرها

  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات