Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد ربیعی» عصر چهارشنبه در نشست خبری پس از این دیدار افزود: انتظار ما از دیدار با آلومینیوم اراک کسب امتیاز کامل بود زیرا  مس رفسنجان برتر بود و موقعیت‌های بیشتری نسبت به آلومینیوم ایجاد کرد و می‌توانست در ضربات، موقعیت‌ها و پاس‌های آخر بهتر عمل کند که البته به نتیجه برد ختم نشد و دو تیم مساوی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کیفیت زمین هم در این بازی تاثیرگذار بود و به دلیل بارندگی‌های صورت گرفته، لایه زیرین چمن گِل بود و تا ۱۵ دقیقه اول بازی فشار زیادی به تک تک بازیکنان هر ۲ تیم وارد شد.

ربیعی اظهار داشت: آلومینیوم اراک در این بازی از روش پنج، چهار و یک استفاده کرد و لایه‌های دفاعی خوبی را ایجاد کرد، اما مس رفسنجان تمام مسیرهای تهاجی آلومینیوم را در اختیار داشت.

سرمربی تیم مس رفسنجان افزود: چند اتفاق نیز در این هفته برای مس رفسنجان رخ داد، در ابتدای بازی «قایم اسلامی خوار » را در گرم کردن از دست دادیم و ۲ بازیکن دیگر هم به دلیل کرونا و مصدومیت حضور نداشتند.

ربیعی عنوان کرد: مردم اراک خون گرم و دوست داشتنی هستند و مانند مردم رفسنجان و برای فوتبال اراک و شهر اراک در لیگ برتر خوشحالم و امیدوارم هر ۲ تیم نمایندگان شایسته‌ای  در لیگ برتر باشند.

وی بیان کرد: بازی خوبی برگزار شد که جای خسته نباشید به مجموعه باشگاه ورزشی آلومینیوم اراک و شخص آقای خطیبی سرمربی این تیم دارد.

تیم مس رفسنجان عصر چهارشنبه در دیدار مقابل آلومینیوم اراک در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور به نتیجه تساوی صفر بر صفر رسید.

«رسول خطیبی» سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از این دیدار حضور پیدا نکرد.

برچسب‌ها مس سرچشمه اراک استان مرکزی لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مس سرچشمه اراک استان مرکزی لیگ برتر فوتبال مس سرچشمه اراک استان مرکزی لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور آلومینیوم اراک مس رفسنجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک 

 احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

 امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

دقایق حساس بازی

دقیقه ۱۰: ارونوف گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

در حال تکمیل

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس