Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سازمان بسیج رسانه استان کرمان در پیامی سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: 

به نام خدا

بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نمودند. امام خمینی (ره)

سالروز تشکیل پر افتخار بسیج مستضعفین را محضر بسیجیان پرتلاش عرصه رسانه، نخبگان، فرهیختگان، بزرگان جبهه اطلاع رسانی استان کرمان، مدیران، سردبیران، خبرنگاران، عکاسان، اعضای شورای سردبیران، اعضای هیئت تحریریه، مورخان و نیرو‌های خدوم و زحمت کش رسانه‌های مکتوب و مجازی، فعالان نویسندگی رسانه ها، نمایندگی‌های خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های کشوری در استان کرمان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز‌های سختی که نه بسیجیان دیار کریمان؛ بلکه مردان و زنان نجیب، متدین، پرتلاش و ایثارگر این خطه از ابتدایی‌ترین روز‌های تشکیل این نهال نوپا در عرصه فرهنگی، دفاعی از خود انتظاراتی خلق کردند و امروز هم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، خصوصا در روز‌های سخت این ویروس منحوس در کنار سایر مردم نجیب استان کرمان در امر خدا پسندانه کمک مومنانه برای هم نوعان و خدمت در کنار کادر درمانی مراکز درمانی، همکاری، همیاری و هم دلی را در تابلویی از جلوه‌های ایثار و از خود گذشتگی به تصویر کشیده، خصوصا اصحاب رسانه که دیروز در جنگ و امروز نیز در جنگ با قلم و دوربین خود، خلق خاطره زیبایی‌ها را مانند گذشته دارند. 

رسالت اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی، خانه جهادی است و بسیج، خدمت را همراه با امید به جامعه سرایت داده و رسالت خود را به انجام رسانده است، باشد که این خدمات مرضای رضای خداوند، امام عصر (عج) و رهبری نایب بر حقش حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز، شهدای این خطه خصوصا سید الشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشد.

و سلام

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج رسانه هفته بسیج استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دماوندی‌ها به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) سوگواری کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مردم مؤمن و مذهبی شهرستان دماوند در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام، با حرکت دسته‌های سینه‌زنی به سوگواری پرداختند.

بر اساس این گزارش و به‌همین مناسبت از صبح شنبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند با حرکت دسته‌های سینه‌زنی در سوگ شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) به عزاداری پرداختند.

گفتنی است که این آئین عزاداری از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز با آغاز از میدان امام خمینی (ره) به سمت گزار شهدای گمنام مسجد جامع شهر دماوند برگزار شد.

لازم به ذکر است آئین سوگواری دوستداران اهل بیت (ع) با حضور مردم ولایتمدار و مذهبی در مساجد و حسینیه‌های شهرستان دماوند با نوحه‌خوانی و مدیحه‌سرایی طی شب گذشته و امروز برگزار شد.

کد خبر 6096263

دیگر خبرها

  • دماوندی‌ها به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) سوگواری کردند
  • ‌مداحی حاج مهدی رسولی در سالروز شهادت امام ‌صادق(ع) + فیلم
  • سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر