Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فکری باز هم حاضر به عذرخواهی از جواد نکونام نشد

رابطه محمود فکری و جواد نکونام حتی قبل از آن اتفاقی که در اهواز رخ داد هم چندان دوستانه نبود.

 به گزارش طرفداری، هر سه بار آخری که محمود فکری و جواد نکونام طی چند سال اخیر به عنوان سرمربی روبروی هم قرار گرفتند، کارشان به اختلاف و جنگ و جدل کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بار اول در لیگ آزادگان و بازی رودرروی نساجی و نفت مسجدسلیمان که حرف های خوبی در رسانه ها بین آنها رد و بدل نشد، بار دوم وقتی فکری سرمربی نساجی بود و بازی 2 بر صفر باخته مقابل فولاد را 3 بر 2 از نکونام برد و دو سرمربی تا اولین ساعات بامداد هم در حال جر و بحث مستقیم و غیرمستقیم بودند و اطرافیان شان هم تا چند روز با هم دعوا داشتند و بار سوم نیز همین چند روز پیش که فکری در پایان بازی به بازیکن شمالی فولاد حرف های تندی علیه نکونام زد و با چند دشنام رکیک، صحنه را ترک کرد! فیلم کوتاه آن توهین بلافاصله در فضای مجازی پیچید و حالا گفته می شود احتمال محرومیت یک جلسه ای سرمربی استقلال وجود دارد.

 محمود فکری اما حاضر نیست بابت فیلمی که پخش شده از نکونام عذرخواهی کند. فکری معتقد است نکونام و همکارانش او را در جریان بازی عصبانی کردند و بعد از به هم ریختن اعصاب او، به یک نفر ماموریت دادند از او فیلم بگیرد و تازه از جواد شاکی است که چرا با انتشار آن فیلم آبروی او را برده است؟!

فولادی ها می گویند در تهیه و پخش آن فیلم هیچ نقشی نداشتند و یکی از کسانی که با کاور در زمین حضور داشته صحنه فحاشی سرمربی استقلال را فیلمبرداری کرده و سپس این فیلم را منتشر کرده است اما استقلالی ها مدعی هستند این کار بخشی از سناریو فولاد بوده است!

 وسط این دعوای طولانی، امروز محمود فکری بابت فحش هایی که از زبانش شنیده شد، از مردمی که شنونده آن بودند معذرت خواست اما حاضر به عذرخواهی از جواد نکونام نشد و ادعا کرد کسانی که باعث شدند او از کوره در برود و فحش بدهد و سپس با پخش آن فحش ها آبروی او را بردند را نمی بخشد!

امروز بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل ماشین سازی فکری کنایه ای هم به نکونام زد و گفت: امیدواریم نتایج بازی ها در زمین رقم بخورد و غیرمستقیم به سه پنالتی پی در پی اعلام شده به سود شاگردان نکونام در سه بازی اخیر فولاد مقابل ذوب آهن، استقلال و گل گهر سیرجان اشاره کرد!

 این حرف ها و کنایه ها نشان می دهد اختلاف فکری و نکونام به این زودی قابل حل نیست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جواد نکونام محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی

تیم استقلال امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی آریو اسلامشهر رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

 جواد نکونام در این بازی از چند بازیکن جوان و زیر ۲۳ سال خود استفاده کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

 

دیگر خبرها

  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏