Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اذعان به اینکه تجلی روحیه بسیجی در مسوولان به امیدآفرینی در مردم می انجامد گفت: بسیج در طول تاریخ پر افتخار نظام جمهوری اسلامی، همواره نقش تعیین کننده، درخشان،ارزنده و سازنده ای داشته است.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان در دیدار با فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان و جمعی از مدیران بسیجی، فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات و اعضای پایگاه مقاومت بسیج استانداری سمنان به صورت ویدئو کنفرانسی با بیان اینکه ‌امام‌ فرمودند بسیج مدرسه عشق و دلدادگی است، اظهار کرد: با تشکیل بسیج، نسلی بی ادعا، بدون توقع، مخلص و با ایمان برای خدمتگزاری به نظام و مردم تربیت و پرورش یافت و در دوران دفاع مقدس که زمان ظهور و تولد بسیج بود به عنوان یک نیروی تعیین کننده و عامل پیروزی در این دوران، نقش آفرینی کرد و زمینه ای برای ایجاد انگیزه در سایر نیروهای مسلح و پیروزی های مقتدرانه در دوران دفاع و پس از دفاع مقدس و در عصر سازندگی هم نقش ارزنده و درخشانی ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس یک روحیه و انگیزه مضاعف به جبهه های خط مقدم تزریق کرد و با تحقق این مهم شاهد پیروزی های مقتدرانه در جبهه های جنگ حق علیه باطل بودیم.
استاندار سمنان با بیان اینکه بسیج امروز تنها یک تشکیلات سازمانی نیست افزود: بسیج یک تفکر و روحیه جهادی است و این روحیه زمانی که در اقدامات و تلاش های مسئولین کشور و استان تجلی پیدا می کند، برای مردم امید آفرین خواهد بود.
وی به خدمات بسیج در دوران کرونا پرداخت و اظهار کرد: امروز نیز در شرایط کرونایی، شاهد نقش آفرینی ارزنده و درخشان مجموعه سپاه و بسیج در بحث مقابله با شیوع این ویروس، مشارکت در رزمایش کمک های مومنانه و همچنین حضور آنها در بحث های علمی و تلاش برای رسیدن به درمان و تولید واکسن هستیم و امیدواریم که در آینده شاهد موفقیت های مطلوب در این عرصه باشیم.
وی افزود: امروز ما در یک جنگ ‌تمام عیار اقتصادی قرار داریم که سخت ترین تحریم ها بر مردم ما تحمیل شده، اما مقاومت مردم ما، این فشارها و تحریم ها را شکست و مفهوم رسای مقاومت ملت غیور ایران اسلامی به نوعی الگوی مردم آمریکا قرار گرفت و امروز شاهدیم که اراده ملت امریکا بر این شده تا تفکر قلدرمابانه و زورگویی از حاکمیت این کشور برچیده شود.
آشناگر با بیان اینکه امروز دنیا باید به این باور برسد که به اعتقادات، باورها و ارزش های ملت های آزاده و مستقل احترام بگذارد گفت: طبق تاکید مقام معظم رهبری، انشالله با توجه به توان داخلی و تکیه به نیروی جوانان و متخصصان و دانشمندان و با تاسی به تفکر بسیجی و جهادی میتوانیم از سد مشکلات عبور کنیم.
استاندار سمنان در پایان عضویت در خانواده بزرگ بسیج را افتخاری بزرگ دانست و افزود: امروز کادر درمان نیز به عنوان نیروهای بسیجی، در جبهه مقابله با بیماری کرونا هستند.

وی به تمجید از مدافعان سلامت پرداخت و ادامه داد: نیروهای بسیجی و رزمندگان جبهه مقابله با کروناویروس کرونا، از جان خود گذشته و خطر را به جان می خرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استاندار سمنان سازمان بسيج مستضعفين استاندار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسؤولان به پیشگاه مردم شریف و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی در دوره تحول، صدا و سیمای گیلان در صدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» بر آمد که با محوریت مطالبه گری، شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند.

ماهیت اصلی این برنامه طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان است و شفاف سازی، ترویج و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استان با حضور مسؤولان ارشد استان، مدیران کل، رؤسای سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان از دیگر اهداف این برنامه است.

برنامه «پاسخ» با بخش گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه، کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از سیمای گیلان به روی آنتن می‌رود.

نخستین قسمت این برنامه با حضور دکتر عباسی استاندار گیلان تهیه و پخش شد و با برقراری ارتباط تلفنی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز سوالات مرتبط با هر حوزه مطرح شد.

نرخ بیکاری و وضعیت اشتغال، چرایی سقوط رتبه گیلان در میان سایر استان‌های کشور در شاخص بهبود فضای کسب و کار، (GDP) استان و سهم گیلان از تولید ناخالص داخلی، ضریب جینی گیلان برای به دست آوردن سیمایی از فاصله طبقاتی در گیلان ، وضعیت مدیریت پسماند و حال و روز لندفیل های سراوان در رشت، تموشل محل دپوی پسماند لاهیجان و سیاهکل، مادیان گوابر در لنگرود، مرکز دپوی موقت پسماند در تالاب کیاکلایه لنگرود و مخاطرات زیست محیطی دفنگاه های دیگر نقاط استان از جمله در غرب گیلان، علت عدم به بهره برداری رسیدن و آغاز به کار راه آهن رشت-کاسپین تا پایان سال ۱۴۰۲، احتمال انجام ترمیم کابینه مدیریتی نماینده عالی دولت در گیلان در صورت خواست مردم و وجود ادله کافی، وضعیت آبی فصل زراعی جاری و فرصت‌ها و تهدیدهای زراعت برنج و چای و مسائل مرتبط به برنجکاران، چایکاران و کارخانجات چای، وضعیت مدیریت شهری کلانشهر رشت و نیازهایی که باید در مرکز استان رفع شود مسائلی که بود که در این برنامه مطرح شد و استاندار گیلان به آنها پاسخ داد.

تهیه کنندگی این برنامه را «محمود رحمتی» و اجرای آن را «مهدی لطفی» برعهده دارد و بخش پیام‌های دریافتی مخاطبان نیز با اجرای «شهریار سروری» روی آنتن می‌رود.

کد خبر 6088681

دیگر خبرها

  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند