Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابدالی تکلو با تاکید بر اینکه عبادت و زهد، پارسايي و تقوا، راستگويي و بردباري، استقامت در برابر ناملايمات، بخشندگي و پاکدامني و نيز ياد خدا از صفات برجسته حضرت فاطمه معصومه(س) بود، گفت: حضرت معصومه(س) وارث معرفت انبیاء و اولیای الهی است.

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت معصومه(س) گفت: حضرت معصومه(س) در محيطي پرورش يافت که پدر، مادر و فرزندان، همه به فضايل اخلاقي آراسته بودند، عبادت و زهد، پارسايي و تقوا، راستگويي و بردباري، استقامت در برابر ناملايمات، بخشندگي و پاکدامني و نيز ياد خدا از صفات برجسته حضرت فاطمه معصومه(س) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی افزود: حضرت فاطمه معصومه(س) از سلسله انبیاء و ائمه اطهار(ع) است و این بانوی کریمه دارای شخصیت معنوی بالا و علم لدنی است، حضرت معصومه(س) گنجینه علم و سرشار از علم الهی و قرآنی بود که در زمان حیات خود به سوالات زیادی که از ایشان شد با استفاده از علم الهی پاسخ داد.

 

وی اظهارکرد: وجود مبارک کریمه اهل بیت فاطمه معصومه(ع) در سلسله جلیله انبیاء و اولیا قرار دارد، یعنی وقتی انبیا(ع) سلسله شان به پایان رسید و اولیای الهی (یعنی ائمّه معصومین) سلسله شان به پایان رسید و نوبت به شاگردان ممتاز ائمه رسید و نوبت به اصحاب خاص ائمه رسید، می بینید وجود مبارک فاطمه معصومه(س) به عنوان یکی از شاگردان نمونه ائمه (ع) و یکی از اصحاب خاص ائمه(ع) مطرح است و وارث همان معارف است.

 

ابدالی تکلو با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه‌(س) الگوی مناسب برای همه دختران و بانوان در طول تاریخ است؛ شخصیتی که تاکنون ناشناخته مانده است، ادامه داد: حضرت معصومه(س) مظهر کرامت و فضایل اخلاقی و شفیعه روز محشر هستند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: وفات حضرت معصومه س کانون های فرهنگی هنری مساجد حضرت معصومه س حضرت فاطمه معصومه فاطمه معصومه س حضرت معصومه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بخش نوزدان بیمارستان حضرت معصومه  در قم به خبرگزاری صداوسیما مدعی شده درمان و بهداشت  در این بیمارستان نامناسب  است.

.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

چند روز است که فرزندم  در بیمارستان کودکان قم در بخش نوزادان بستری است  و شاهد وضع تاسف بار بهداشت در این بخش هستیم بخشی که نوزادان در آن بستری هستند و باید بیشترین دقت در کنترل عفونت انجام شود.بیمارستان حضرت معصومه قم.بخش نوزادان

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت