Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس داده‌های دانشگاه "جان هاپکینز"، در ۲۴ ساعت گذشته ۲هزارو ۴۳۹ تن در آمریکا در نتیجه ابتلا به ویروس کرونا فوت شدند که بالاترین رکورد در این زمینه است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دانشگاه جان هاپکینز که داده‌های آن مرجعی برای پیگیری شمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کووید-۱۹ در آمریکا به شمار می‌رود، اعلام کرد از ساعت ۲۰ و ۳۰دقیقه سه‌شنبه شب تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه شب (۳۰ دقیقه بامداد به وقت گرینویچ) ۲ هزار و ۴۳۹ نفر در آمریکا بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، در ۲۴ ساعت گذشته ، ۲۰۰ هزار تن نیز به شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا افزوده شده است.

این دومین روز متوالی است که شمار جان باختگان ناشی از کووید-۱۹ در آمریکا بیش از ۲ هزار نفر در روز است.

آخرین باری که شمار فوتی‌های روزانه در آمریکا رکورد زده بود، به ماه می (اردیبهشت/ خرداد) باز می‌گردد که شیوع کرونا در ایالات متحده پیک خود را می‌گذراند و بیشترین تعداد جان‌باخته‌ها ۲ هزار و ۴۰۰ نفر بود.

آمریکا که چند هفته پیش شاهد یک جهش جدید در شیوع کرونا بوده است، با ثبت ۲۶۲ هزار و ۸۰ نفر فوتی بیشترین شمار جان‌باختگان ناشی از کرونا را دارد.

این کشور در سایه مدیریت ضعیف دولت ترامپ همچنین به لحاظ شمار مبتلایان به ویروس کرونا در صدر جدول کشورهایی قرار دارد که بیشترین تعداد مبتلا را داراست و تا پایان چهارشنبه شب، بیش از ۱۲ میلیون و ۷۰۰ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در واقع دارای یک پنجم مبتلایان جهان از اواخر سال ۲۰۱۹ و آغاز شیوع این بیماری در چین است.

رشد روز افزون کرونا و افزایش شمار قربانیان این بیماری ویروسی، در آستانه جشن شکرگزاری صورت می‌گیرد، مراسمی که همه ساله آمریکایی‌های زیادی را برای دیدن خانواده‌های خود و جمع شدن سر میز غذاخوری با غذای بوقلمون سنتی روانه سفر می‌کند.

اداره مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده بدون ممنوع کردن سفر شهروندان برای شرکت در مراسم جشن شکرگزاری، تنها از آنها خواست به منظور کاهش خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا از این سفر خودداری کنند.

اما انتشار تصاویر شلوغ مسافران در فرودگاه‌های شیکاگو، واشنگتن و نیویورک نگرانی زیادی در خصوص تشدید شیوع ویروس کرونا پس از تعطیلات عید پاک در آمریکا به دنبال داشته است.

روند گسترش کرونا در آمریکا در حالی شیب صعودی خود را طی می کند که ترامپ همچنان با کم اهمیت دادن جلوه دادن بحران کرونا و امتناع از پاسخ دادن به نحوه مدیریت خود در کشور، رسانه ها را به بزرگنمایی خطرات کووید ۱۹متهم می کند.

ترامپ پیشتر در پیامی توییتری نوشته بود: مدام اخبار جعلی درباره "موارد، موارد، موارد" ابتلا به کرونا منتشر می شود، این موارد شامل بسیاری از افراد کم خطر است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی آمریکا کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز 1327 در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران با امتیاز 1299 بود که در مسابقات کاپ سنگاپور برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • رکورد تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش‌نیا شکسته شد
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا