Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@14:12:44 GMT

هشدار هواشناسی به مردم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۹۳۹۲

هشدار هواشناسی به مردم

مدیرکل هواشناسی استان تهران از آسمان ابری و نیمه ابری استان تا یکشنبه آینده خبر داد و گفت: براساس داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان برای تهران طی ۴ روز آینده ابری و نیمه ابری خواهد بود همچنین وقوع کولاک شدید و برف برای فردا نیز در مناطق شمالی استان نیز مورد انتظار است. ناطقان: مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران  درباره جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی،  اظهار کرد: براساس داده‌ها و نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی چندروز آینده، نیمه ابری در بعضی از ساعات ابری و در برخی مناطق به ویژه بخش‌های شمالی استان و ارتفاعات همراه با بارش برف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی ضمن اعلام هشدار نارنجی برای استان تهران در دو رروز آینده، گفت: با توجه به احتمال وزش باد نسبتاً شدید و وقوع کولاک در مناطق شمالی استان درخواست داریم تا مردم از صعود به ارتفاعات خودداری کنند و دستگاه‌های امدادرسان نیز آماده‌باش هستند.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در ادامه افزود: پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده کمینه دما در استان را آبعلی با دمای ۸- و ورامین با دمای ۱۴+ به خود اختصاص دهد.

جلالی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش ۱.۸ میلی‌متری در ایستگاه ژئو فیزیک تهران بودیم که بالاترین میزان در استان تهران بود.

وی درپایان نیز خاطرنشان کرد: دمای فعلی تهران ۷ درجه سانتی گراد، سرعت باد آرام و رطوبت نیز ۷۶ درصد است.
منبع: فارس برچسب ها: هشدار ، مردم ، هواشناسی ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هشدار مردم هواشناسی ناطقان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای زنجان کاهش یافت

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوا در اغلب مناطق استان با افزایش پوشش ابرها کاهشی شد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان تا قسمتی ابری است، افزود: دمای هوای روزانه در استان به طور نسبی و تدریجی کاهش می‌یابد و تا اوایل هفته آینده شرایط ناپایدار جوی در استان برقرار است.

وی تصریح کرد: طی این مدت بارش پراکنده باران و رعد و برق را در نواحی مختلف شاهد خواهیم بود و برای روز جمعه بارش‌های گسترده‌تری پیش‌بینی شده است.

رحمن‌نیا با بیان اینکه وزش باد نسبتا شدید نیز در ساعاتی از بعدازظهرها انتظار می‌رود، اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی مستقر در استان با شدت کمتر در روز شنبه هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد برای استان، گفت:‌ این هشدار از ظهر امروز پنجشنبه تا اواخر وقت یکشنبه هفته آینده معتبر است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: بر همین اساس به دلیل پیش‌بینی بارش‌های رگباری، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد که به شهروندان توصیه می‌شود در این مدت از توقف و تردد در حاشیه و حریم آنها و صعود به ارتفاعات به دلیل احتمال وقوع رعد و برق اجتناب کنند.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۳ درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه کاهش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آسمان قزوین فردا بارانی است
  • دمای زنجان کاهش یافت
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در مازندران
  • هشدار؛ سامانه جدید بارشی در راه مازندران است
  • جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به استان کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ جزئیات پیش بینی هواشناسی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده