Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:32:31 GMT

احداث نخستین پارک ساحلی بانوان استان در بابلسر

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۹۵۷۶

احداث نخستین پارک ساحلی بانوان استان در بابلسر

ایسنا/مازندران مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران از احداث نخستین پارک ساحلی بانوان استان در شهرستان بابلسر خبر داد.

سمیه قاسمی طوسی با اشاره به ضرورت حمایت از زیرساخت های ورزشی و تفریحی ویژه بانوان گفت: پس از چند ماه پیگیری، حمایت تمام قد استاندار مازندران و همکاری دستگاه های مرتبط، موانع احداث  نخستین پارک ساحلی بانوان استان در شهرستان بابلسر هموار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور زنان و خانواده به تاریخچه این تصمیم اشاره و خاطرنشان کرد: استاندار مازندران بازدیدی از زمین مورد نظر در ساحل بابلسر داشت و از مدیران خواست احداث این پارک در اولویت قرار بگیرد و به اداره کل امور بانوان مسئولیت پیگیری داد و در پی تأکید استاندار، نخستین جلسه هماهنگی برای احداث این پارک در تاریخ 18 تیرماه سال جاری با حضور معاون سیاسی، امنیتی و معاون عمرانی استاندار مازندران، امام جمعه، فرماندار، شهردار و رییس شورای شهر بابلسر و همچنین دستگاه های مرتبط ازجمله منابع طبیعی، آب منطقه ای در محل فرمانداری بابلسر تشکیل و مقرر شد در یکی از اراضی ساحل شهرستان، پارک ساحلی مخصوص بانوان ایجاد شود.

وی افزود: در همان جلسه مقرر شده بود منابع طبیعی در خصوص تعیین تکلیف و واگذاری این زمین اقدام کند و شهرداری بابلسر و دفتر فنی استانداری مازندران نیز اقدامات قانونی لازم را برای تسریع در اجرای طرح به عمل بیاورند.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری مازندران ادامه داد:  این موضوع در دو نوبت در جلسه شورای معاونان استاندار مورد پیگیری قرار گرفت و استاندار هم با جدیت از دستگاه ها و مدیران خواست اجرای این طرح را در اولویت قرار دهند.

وی ادامه داد: به رغم اینکه کارها در سطح هماهنگی های بین دستگاهی در حال انجام بود اما از آنجایی که ضرورت تزریق نشاط اجتماعی به جامعه زنان استان مازندران، وجود چنین فضاهایی را طلب می کرد، مطالبه گری هم از سوی برخی مدیران استانی و شهرستانی و همچنین برخی فعالان حوزه زنان ادامه داشت.

قاسمی طوسی همچنین گفت: در آخرین جلسه که صبح امروز با حضور همه مدیران مربوط و به ریاست استاندار مازندران برگزار شد، تملک زمین انجام و موانع مرتفع شد و عملیات اجرایی احداث این پارک ساحلی نیز تعیین تکلیف نهایی شد.

وی همچنین از حمایت تمام قد استاندار از احداث پارک ساحلی بانوان قدردانی کرد و گفت: امروز جناب حسین زادگان از همه مدیران این جلسه خواست دست به دست هم دهید و تلاش کنید این اقدام بزرگ در دوران مدیریت شما محقق شود و این کار خیر به نام شما ثبت شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران در پایان گفت: امیدواریم این اقدام ارزشمند با ادامه تلاش ها،  تکمیل شود و شاهد افتتاح این پارک ساحلی ویژه بانوان در بابلسر و همچنین شاهد ایجاد فضاهای مشابه در سایر شهرهای استان مازندران برای زنان و دختران باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارک ساحلی استانی اجتماعی امور زنان و خانواده استانداری مازندران استاندار مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یوسف نوری در بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بر لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در زمینه توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

استاندار مازندران در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، گفت: برای رفع برخی چالش‌های جدی استان و تسریع در گره گشایی از مشکلاتی که مردم را رنج می‌دهد و تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده، به پژوهش‌های علمی و جهت دهنده دانشگاه‌های مازندران نیاز داریم. ‎

یوسف نوری بر لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در زمینه توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف، به ارایه راهکارهایی برای برقراری ارتباط مطلوب و تعامل بیش از پیش و کیفی میان مدیران اجرایی و مدیران علمی، پژوهشگران، فناوران و نخبگان دانشگاهی استان اشاره کرد و افزود: اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان دانشگاه‌های مازندران باید در فرآیند پیشرفت مازندران نقش خودشان را به خوبی ایفا کنند.

وی به نقش نیروی انسانی در توسعه استان اشاره کرد و گفت: بدون برنامه نمی‌توان شاهد اعتلای استان در بخش‌های مختلف باشیم؛ تحقیقات دانشگاهی در تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده بسیار موثر است.

استاندار مازندران بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان علمی استان مازندران، تاکید بر طراحی و تدوین برنامه راهبردی- عملیاتی توسط دانشگاه برای ارتباط با صنعت، جامعه و مجموعه دستگاه‌های مسئول در استان، ارتباط مستمر دانشگاه و دانشگاهیان با استانداری و سایر نهادها تاکید کرد.

عزیزالله گنجی، رئیس دانشگاه نوشیروانی بابل نیز در این بازدید در خصوص توفیقات و برنامه‌های دانشگاه گزارشی ارائه داد.

یاد آور می‌شود؛ استاندار مازندران پیش از این بازدید؛ در نمازجمعه بابل شرکت داشت و با حضور مقام عالی دولت در استان، از فعالان اجرای طرح نور در شهرستان بابل قدردانی شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902937

دیگر خبرها

  • تاج: اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/ وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفط کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور