Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش همشهری آنلاین، پرونده جنجالی آرمان و غزاله از بهمن سال۹۲ به جریان افتاد. غزاله ۱۹ساله روز ۱۲بهمن‌ماه سال۹۲ به طرز عجیبی ناپدید شد و پس از چند روز معلوم شد آرمان، که قصد ازدواج با او را داشت در مفقود شدن او دست داشته است. او که هنگام دستگیری کمتر از ۱۸سال داشت، در بازجویی‌ها به قتل غزاله اعتراف کرد و مدعی شد که روز حادثه، وقتی غزاله به خانه‌شان آمده و به او گفته که نمی‌توانند باهم ازدواج کنند و قصد دارد برای ادامه تحصیل به خارج از کشور برود، چنان عصبانی شده که با ضربات میله آهنی وی را به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از جنایت نیز جسد وی را داخل چمدانی گذاشته و در یک سطل زباله رها کرده است.

آرمان اما در ادامه و حتی در جریان ۲باری که در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت، اعترافاتش را پس گرفت و گفت که غزاله در جریان یک حادثه جان باخته است. او گفت: من اتهام قتل‌عمدی را قبول ندارم. من و غزاله مشکلی باهم نداشتیم. آخرین مرتبه‌ای که او به خانه‌مان آمد، بعد از خداحافظی متوجه شدم در راه‌پله افتاده است. او را داخل خانه آوردم. وضعیت خوبی نداشت و نفس نمی‌کشید. ترسیده بودم و نمی‌دانستم چه کار کنم. آن زمان سنم کم بود. حتی به فکرم نرسید که با اورژانس تماس بگیرم. به همین دلیل بدون اینکه متوجه کارهایم باشم، او را داخل چمدان گذاشتم و در سطل زباله‌ای انداختم. آن زمان فقط می‌خواستم او را از خانه مان دور کنم اما بعد پشیمان شدم.

هرچند آرمان اتهام قتل عمدی را قبول نداشت اما در جریان هردو محاکمه که آخرین آن ۲ماه پیش بود به قصاص محکوم شد و این در حالی بود که بخشی از پرونده که مربوط به اختفای جسد غزاله بود، در شعبه۱۱۵۴ دادگاه بعثت در حال رسیدگی بود.

پسر جوان با مطرح کردن ۳روایت مدعی شده بود که غزاله زنده است. چراکه بعد از رها کردن آن در سطل زباله باید پیدا می‌شد اما جسد غزاله با گذشت ۷سال از ماجرا هنوز پیدا نشده است. یکی از دلایلی که آرمان مطرح کرد تمدید دفترچه بیمه غزاله پس از حادثه بود. دومین دلیل مرخصی گرفتن از دانشگاه بعد از حادثه و سوم، بسته شدن فیس‌بوک وی بعد از گذشت ۶‌ماه از زمان حادثه بود. او می‌گفت زمانی که غزاله از راه‌پله‌ها افتاده و او را در چمدان گذاشته و رهایش کرده احتمالا او زنده بوده است.

 وقتی آرمان چنین ادعایی را مطرح کرد تحقیقات در این خصوص از خانواده غزاله آغاز شد. آنها اظهار کردند که وقتی شنیدند دخترشان ناپدید شده و خبری از او نیست راهی دانشگاه شده و مرخصی گرفتند. از سوی دیگر دفترچه بیمه‌اش را هم خودشان تمدید کرده‌اند نه غزاله. در ادامه از پلیس فتا استعلام گرفته شده و دریافتند که چنانچه کاربر تا مدتی در فیس‌بوک فعالیتی نداشته باشد به‌صورت خودکار صفحه کاربر حذف خواهد شد. با رفع ابهامات در پرونده، قاضی شعبه۱۱۵۴ دادگاه بعثت، آرمان را به اتهام اختفای جسد به ۳‌ماه و یک روز حبس محکوم کرد.

منبع: همشهری

کد خبر 567998 برچسب‌ها اعدام حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اعدام حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت از انباری خانه‌ای در شرق تهران، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارگرفت. تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حاکی از آن بود که یک مرد جوان در ساعات پایانی شب به پارکینگ خانه‌ای مراجعه و پس از شکستن در انباری اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده و با موتورسیکلت از محل متواری شده است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند. همچنین در جریان رسیدگی به این پرونده چندین پرونده مشابه نیز به پلیس واصل شد که با بررسی مستندات مشخص شد تمامی سرقت‌ها از سوی همین فرد انجام شده و متهم به خانه‌های زیادی در شرق تهران دستبرد زده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: پس از کشف این سرنخ در پرونده، کارآگاهان با روش‌های علمی و بررسی‌های پلیسی مخفیگاه متهم را نیز در شرق تهران مورد شناسایی قرار دادند و در همین راستا نیز اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و پس از اخذ مجوزهای لازم این فرد را با اجرای یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین محل دستگیری این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن مقادیر اموال مسروقه از این محل کشف و ضبط شد.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در جریان بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر ۴۰ فقره سرقت از انباری خانه‌های شهروندان به ارزش یک میلیارد ریال در نقاط مختلف شرق تهران اعتراف کرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده گفت: متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6093504

دیگر خبرها

  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • بررسی ادعاهای تازه بی‌بی‌سی در مورد پرونده نیکا شاکرمی
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • خبر تازه درباره پرونده باغ ازگل؛ چه افرادی احضار شدند؟
  • روایت تازه از شکسته شدن سد در کنیا
  • «بازی باطل معاندین» با حکم توماج صالحی؛ هیاهو بر سر هیچ
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز