Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان شب گذشته به دلیل ایست قلبی در سن 60 سالگی چشم از دنیا فرو بست.

درگذشت این ابرستاره مستطیل سبز واکنش تمام فوتبالیست ها و چهره های مشهور را برانگیخت. کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی کشورمان و سرمربی کنونی کلمبیا در واکنش به درگذشت دیگو در صفحه خود نوشت: ما تنها مارادونا را از دست ندادیم بلکه جزئی از فوتبال را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارادونا خود فوتبال است. شماره 10 جاودانه و جهانی است.

وی افزود: دیگویتو همیشه مرا کارلیتو صدا می زد. از تو به خاطر جادوی فوتبالت و حمایت همیشگی ات تشکر می کنم. به خاطر حمایتی که در جام جهانی 2010 در دیدارمان در امارات داشتی از تو تشکر می کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال مارادونا اسطوره آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند و بخشی شمال خراسان درگذشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، عیسی قلی پور از بخشی‌های موسیقی مقامی شمال خراسان، نوازنده دوتار و پیشکسوت موسیقی محلی در خطه خراسان شمالی با چند دهه سابقه بخشی گری است که امروز جمعه به دلیل کهولت سن و بیماری سرطان دعوت حق را لبیک گفت.
این هنرمند موسیقی مقامی ترک زبان بود و به زبان کرمانجی نیز آوازمی خواند و در جشنواره‌های بین المللی، ملی و استانی بار‌ها خوش درخشده بود و همچنین نشان درجه یک هنری را نیز دریافت کرده بودند.
عیسی قلی پور متولد سال ۱۳۲۱ در روستای گودعلی سلاخ در ۱۸ کیلومتری شمال غرب بجنورد و از آخرین بازماندگان بخشی‌های شمال خراسان است.
پدر و پدربزرگ وی نیز بخشی بودند که این هنر را از پدران خود آموخته و آنرا سینه به سینه انتقال داده است.
مراسم تشییع استاد عیسی بخشی فردا ساعت ۱۰ از مقابل سالن گلشن بجنورد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • عیسی قلی پور درگذشت
  • هنرمند و بخشی شمال خراسان درگذشت
  • پیشکسوت موسیقی مقامی در خراسان شمالی درگذشت
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او
  • خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس