Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:22:14 GMT

هوای خراسان رضوی دوباره سرد می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۹۸۰۴

هوای خراسان رضوی دوباره سرد می‌شود

زهرا آهنگرزاده روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس بیشینه دمای هوا در مناطق مختلف خراسان رضوی تا روزهای ابتدایی هفته آتی به میزان هشت تا ۱۰ درجه سردتر خواهد شد.

وی ادامه داد: روند کاهش دمای هوا فردا (جمعه) از مناطق شمالی خراسان رضوی آغاز می‌شود و تا روز شنبه هشتم آذر ماه جاری دیگر مناطق استان را نیز فرا می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: عصر امروز و فردا بارش پراکنده و رگباری باران در این استان به ویژه در نواحی شمالی و غربی آن پیش‌بینی شده است.

وی همچنین بیشینه دمای امروز هوا را در مشهد ۱۴ درجه سلسیوس پیش‌بینی و بیان کرد: دمای هوای این کلانشهر در نخستین روز هفته آتی با هشت درجه کاهش به ۶ درجه سلسیوس خواهد رسید.
آهنگرزاده افزود: گرچه دمای هوا ظرف ۲ روز آتی در خراسان رضوی روند نزولی دارد اما از روز یکشنبه نهم آذر ماه دمای هوا در مناطق مختلف استان رو به افزایش می‌رود.
وی ادامه داد: همچنین از امروز ششم آذر تا روزهای ابتدایی هفته آتی سرعت وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد.
قوچان در شمال خراسان رضوی با کمینه دمای هوای ۲ درجه زیر صفر و سرخس در شمال شرق این استان با بیشینه دمای هوای ۱۵ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی ظرف ۲۴ ساعت گذشته بودند. 
بیشترین شدت وزش نیز طی این مدت از سرخس با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است. 

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا مشهد سازمان هواشناسی كشور سرخس قوچان بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا مشهد سازمان هواشناسی كشور سرخس قوچان بارش باران تغییرات آب و هوا مشهد سازمان هواشناسی كشور سرخس قوچان بارش باران اخبار کنکور خراسان رضوی دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران همچنان مهمان کویر کرمان است

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا ابریست، گفت: برای امروز بارش باران درمناطق غربی ،ارتفاعات جنوبی و مرکزی استان پیش بینی می شود.

 وی افزود:با توجه به نوع بارش های آبگرفتگی معابر به صورت نقطه ای دور از انتظار نیست.

 راستی بیان کرد:ضمن اینکه در نیمه غربی ،شمالی و برخی مناطق جنوب استان وزش باد به همراه خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا شاهد هستیم و فردا از وزش باد در سطح استان کاسته می شودفقط برای برخی مناطق جنوبی وزش باد را داریم.

وی گفت:برای روزهای یکشنبه و دوشنبه جوی نسبتا آرام و پایدار را در سطح استان داریم و برای روز سه شنبه افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی است.

راستی تصریح کرد:دیروز در میانده جیرفت ،دشتخاک و فیض آباد گزارش بارندگی داشته ایم.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد:فهرج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۶درجه سانتیگراد خنک ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

  راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید
  • باران همچنان میهمان کرمانیها
  • باران همچنان مهمان کویر کرمان است