Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: طبق قانون اشخاص حقیقی یا حقوقی دارنده پلاک، مکلفند پس از گذشت حداکثر ۱۰ روز از زمان تغییر محل اقامت یا فعالیت، نشانی و کد پستی خود را به طور کتبی به نزدیکترین واحد شماره گذاری اعلام کنند، مسئولیت‌های قانونی مربوط به اطلاع ندادن تغییر محل اقامت یا مرکز فعالیت به عهده مالک یا نماینده قانونی خواهد بود و افراد مکلف به رعایت این قانون هستند، اما در محدودیت‌های جدید برای کسانی که پلاک خودرو متعلق به شهری دیگر است، اما در شهری دیگر سکونت دارند تمهیداتی اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای مثال فردی در شهر قم سکونت دارد، اما پلاک خودرویش متعلق به شهر اهواز است، این فرد زمانی که توسط ماموران راهنمایی و رانندگی متوقف می‌شود، می‌تواند با ارائه مدارکی که دال بر سکونت خود دارد به تردد خود ادامه دهد و جریمه نشود. این مدارک مواردی مثل کد ملی، اجاره نامه و یا هر چیزی را که ثابت کننده سکونت است، شامل می‌شود. این راهکار به صورت موقت است و صاحبان خودرو برابر قانون باید جهت تعویض پلاک خودروی خود اقدام کنند.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: بنا به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا و اجرا توسط پلیس، در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر‌ها دوربین‌ها تردد پلاک‌های غیر مجاز و غیر بومی را ثبت و جریمه می‌کنند.

وی افزود: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مشاغل شیفتی و افرادی که باید در شیفت شب در سازمان‌ها فعالیت کنند، می‌توانند با ارسال مدارک به فرمانداری‌ها جهت تأیید مجوز تردد خودرو در شب اقدام کنند و لازم است که این دسته از افراد از مراجعه به مراکز پلیس راهور خودداری کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان کرد: در این طرح شهر‌های تهران و البرز به صورت یکپارچه در نظر گرفته شده‌اند و تردد در بین شهر‌های استان تهران نیز مجاز است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت

وزیر تندروی رژیم صهیونیستی پس از واژگونی خودروی خود، به دلیل برداشتن جراحت به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های صهیونیستی امروز جمعه گزارش کردند «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی در نزدیکی محل عملیات با سلاح سرد در منطقه الرمله دچار حادثه رانندگی شد و به بیمارستان منتقل شد.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نوشت خودروی بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات در الرمله واژگون شد و وی به بیمارستان «شامیر» (آساف هروفیه) در شهر «بئر یعقوب» منتقل شد و وضعیت سلامتی وی تقریبا خوب ​​است.

دفتر بن گویر هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: خودروی ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی دچار سانحه رانندگی شد. وضعیت وی خوب است و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است‌.

قابل ذکر است که بن گویر به دلیل وقوع عملیات با سلاح سرد که توسط یکی از اهالی منطقه الرمله انجام شد، در این منطقه حاضر شد.

در این عملیات یک زن صهیونیستی مجروح شد و عامل عملیات به شهادت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیل به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • وزارت راه : ۴٩ درصد از جمعیت ایران بر روی فرونشست و مجاور آن سکونت دارد
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان