Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@12:47:39 GMT

کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق در جنوب کشور

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۰۲۸۸

کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق در جنوب کشور

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف 53 هزار و 300 لیتر سوخت قاچاق در مرزهای آبی شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار حسین دهکی در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزبانان استان هرمزگان در راستای تشدید اقدامات کنترلی، مراقبتی و حراست از مرزهای آبی کشور و مبارزه با قاچاقچیان سوخت موفق به شناسایی و توقیف یک محموله قاچاق سوخت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مرزداران دریابانی میناب، پس از کسب خبری مبنی بر خروج یک شناور حامل سوخت قاچاق به سمت یکی از کشورهای همسایه، در یک عملیات موفقیت آمیز موفق شدند شناور را شناسایی، توقیف و در بازرسی از آن 20 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کنند.

سردار دهکی در ادامه تصریح کرد: مرزداران دریابانی میناب در یک عملیات دیگر نیز موفق شدند تعداد دو محفظه پلاستیکی حاوی 33 هزار و300لیتر سوخت قاچاق گازوئیل را در سواحل سیریک کشف کنند.

او با اشاره به دستگیری 7 متهم در این دو عملیات‌،بیان داشت: ماموران در مجموع موفق به کشف 53هزار و 300 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 15میلیارد و 900 میلیون ریال شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با تقدیر از همکاری خوب مرزنشینان با مرزداران استان خاطرنشان کرد: مرزبانان استان تمام تلاش خود در مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و حراست از مرزهای استان در جنوب کشور را به کار گرفته اند و با اقتدار کامل از مرزهای مقدس کشورمان حراست و پاسداری می کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنزین هرمزگان حوادث سوخت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امین ملکشاهی دادستان شهرستان کرخه از کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌ یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو نفر سرنشین آن را بازداشت کردند که هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

ملکشاهی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900158

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند