Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@09:43:52 GMT

آخرین روز زندگی مارادونا چگونه گذشت

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۰۳۴۸

آخرین روز زندگی مارادونا چگونه گذشت

به گزارش همشهری آنلاین نشریه اولیه روایتی از آخرین ساعات حیات مارادونا داشته است.

چهارشنبه صبح مارادونا مانند روزهای دیگر از خواب پا شد، اما حوالی ظهر دچار حمله قلبی شد و در نهایت این فاجعه بزرگ برای دنیای فوتبال رقم خورد. ۲۲ روز قبل بود که مارادونا به علت ضایعه مغزی در بیمارستان بستری شده و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا به نظر می رسید همه چیز تحت کنترل و مساعد است و او چند روز بعد نیز با بهبودی از بیمارستان مرخص شد. سمت چپ جمجمه مارادونا مورد درمان قرار گرفت، اما سه هفته بعد قلب او یارای ایستادگی نداشت و این اتفاق تلخ رقم خورد.

اما در روز ۲۵ نوامبر مارادونا صبح بیدار شده، کمی صبحانه خورد و ابتدا قدم زد. در ادامه نوبت استراحت ظهرگاهی برای بازیابی انرژی فرا رسیده بود. کادر پزشکی مارادونا از سوییس آمده و شامل روانشناس، روانپزشک و پرستارانی برای درمان او بودند.

وقتی پرستار قصد داشت مارادونا را برای خوردن دارو در حوالی ظهر بیدار کند، متوجه شد او از حال رفته است. ابتدا شایعاتی در مورد اینکه پزشک همسایه بر سر بالین مارادونا حاضر شده منتشر شد که البته تکذیب شد. آمبولانس فوری به محل رسید، اما عملیات احیا فایده ای نداشت و مارادونا جان خود را از دست داده بود.

مارادونا در هفته های اخیر به علت بیماری و البته شیوع ویروس کرونا از عشق خود فوتبال دور بود و روحیه خوبی نداشت. چندی قبل و در مراسم تولد سالگی، مارادونا آرزو کرد هر چه زودتر شر این ویروس از سر دنیا باز شود و حالا که اخبار زیادی در مورد ساخت واکنش کرونا منتشر شده، دیگر مارادونایی وجود ندارد.

کد خبر 568020 برچسب‌ها مربی - دیه‌گو مارادونا

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، محمدنادری، مهدی شیری، صفاهادی، ریکاردو الوز، گوستا وو(۷۸- امیرحسین حسین زاده)،مهدی حسینی، رحمان جعفری، مهدی هاشم نژاد

ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجوادمحمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرباد (۸۰- فردین یوسفی)،گریگول چاپرادزه (۴۵- ارشیا سرشوق)،شایان مصلح، مهردادرضایی، محمدحسین اسلامی‌

بازیکنان تراکتور بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴ شوت گوستاوو واگنین با واکنش زیبای پارسا جعفری راهی کرنر شد.

بازیکنان تراکتور که تشنه گلزنی بودند در دقیقه ۱۴ توسط مهدی هاشم نژاد صاحب توپ شدند و این بازیکن با شوتی از راه دور دروازه ذوب‌آهن را تهدید کرد که جعفری باز هم مانع ورود توپ به دروازه شد.

بازیکنان تراکتور به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۳۵ گوستاوو واگنین در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بازیکنان تراکتور در نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدند و در دقیقه ۴۶ ارسل روی دروازه ذوب آهن با ضربه سر هاشم‌نژاد و واکنش خوب جعفری و در ادامه برخورد به تیرک دروازه همراه شد و در ریباند مهدی هاشم نژاد دروازه ذوب آهن را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود تراکتور شود.

بازیکنان ذوب آهن پس از دریافت گل، حملات زیادی را روی دروازه تراکتور تدارک دیدند و حرکت پا به توپ هافبک تکنیکی ذوب آهن از بین مدافعان تراکتور و ضعف خط دفاعی این تیم باعث شد و محمدحسین اسلامی موفق شد در دقیقه ۶۰ گل تساوی برای ذوب آهن به ثمر برساند.

بازیکنان تراکتور پس از دریافت گل تساوی، حملات زیادی را به سمت دروازه ذوب آهن تدارک دیدند که در یکی از این حملات و در دقیقه ۸۵، ارسال ریکاردو آلوز از روی نقطه کرنر با ضربه سر خوب صفا هادی به سمت دروازه ذوب آهن رفت تا این موقعیت گلزنی برای شاگردان حمید مطهری از بین رود.

در نهایت این بازی در وقت‌های قانونی (۹۰ دقیقه) با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

کد خبر 6089329

دیگر خبرها

  • خوشحالم کلوپ رفت: قدبلند با دندانهای خیلی سفید!‏
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • (عکس) لاشخورهایی که آن‌قدر مست کرده‌اند که توان پرواز ندارند!
  • لاشخورهای مست را ببینید
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت