Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال با واکنشی فوق‌العاده در دقایق پایانی بازی مانع از باز شدن دروازه تیمش در ثانیه‌های پایانی شد تا در نخستین حضورش در ترکیب استقلال نمره قبولی بگیرد.

به گزارش برنا؛ اگرچه سیدحسین حسینی را نمی توان روی گل های خورده استقلال در دیدار هفته گذشته مقابل فولاد به طور کامل مقصر دانست اما شاید این بهترین فرصت بود تا محمود فکری از خرید جذاب استقلال در فصل نقل و انتقالات رونمایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رفع مشکل قرارداد مظاهری او از دیدار مقابل فولاد می توانست درون دروازه آبی ها قرار بگیرد اما از آنجایی که استقلال بازی اول خود را برده و حسینی هم گلی دریافت نکرده بود دلیلی برای تغییر درون دروازه وجود نداشت اما شکست مقابل فولاد باعث شد رشید مظاهری در قامت دروازه‌بان اول در سومین دیدار استقلال در لیگ برتر به میدان برود. اتفاقی که باعث شد حسینی پس از 602 و55 بازی فیکس و متوالی برای استقلال، روی نیمکت بنشیند.

استقلال درحالی در فصل نقل و انتقالات تصمیم به خرید مظاهری گرفت که حسینی سالی ناامید کننده را درون قفس توری استقلال سر کرده بود. این دروازه بان جوان که با جدایی سیدمهدی رحمتی تبدیل به تنها گلر استقلال شده بود درحالی که هیچ رقیبی نداشت، نتوانست انتظارات را برآورده کند تا جایی که آبی پوشان در پایان لیگ از تیمی که در پایان فصل به لیگ دسته اول سقوط کرد هم بیشتر گل خورده بودند. همین موضوع کافی بود تا اولین خرید استقلال یک دروازه بان مطمئن مثل رشید مظاهری باشد. با این حال فکری در بازی اول به دلیل حل نشدن مشکل مظاهری با تراکتور و در هفته دوم به دلیل کلین شیت حسینی او را درون ترکیب اصلی قرار داد اما برای بازی با ماشین سازی قابل پیش بینی بود که مظاهری انتخاب سرمربی آبی ها باشد.

دروازه بان ملی پوش استقلال که دیروز برای اولین بار درون قفس توری آبی ها قرار گرفت، همانطور که انتظار می رفت عملکرد خوبی از خودش به جای گذاشت تا حسینی بیش از پیش احساس خطر کند. در دیدار روز گذشته آبی ها مقابل تیم تبریزی در دقیقه 93، ماشین سازی صاحب یک پرتاب اوت شد که بازیکنان این تیم با یک پرتاب بلند به محوطه جریمه استقلال، صاحب یک فرصت خوب شدند که مهدی رستمی مدافع پیش تاخته تبریزی ها با یک ضربه سر، توپ را به گوشه دروازه استقلال فرستاد ولی مظاهری با یک پرش زیبا و بلند، مانع از گل شدن این توپ شد.

دروازه بان ملی پوش استقلال با این سیو فوق العاده مانع از باز شدن دروازه تیمش در ثانیه های پایانی شد تا این بار باز هم خاطره تلخ گل خوردن در دقایق پایانی مقابل ماشین سازی برای آبی پوشان تکرار نشود و فکری و شاگردانش با دست پر از این بازی خانگی خارج شوند.

علاوه بر این سیو ارزشمند که استقلال را برنده بازی نگه داشت، مظاهری در نخستین حضورش در ترکیب استقلال عملکردی مطمئن داشت تا هم خودش کلین شیت کند هم اینکه استقلال را برنده بازی نگه دارد. او با اینکه برای اولین بار بود که با پیراهن استقلال در ورزشگاه آزادی به میدان می رفت اما خونسرد و با اعتماد به نفس نشان داد تا استقلالی ها بعد از یک سال سخت به داشتن گلری مطمئن درون دروازه امیدوار شوند.

با این تفاسیر و با توجه به عملکرد خوب مظاهری در بازی با ماشین سازی قطعا تا زمانی که اشتباه بزرگی از او سر نزند جایگاهش درون دروازه استقلال محکم خواهد بود و این اتفاقی است که به مذاق آن یکی گلر آبی ها که ید طولایی در اعتراض به نیمکت نشینی دارد، خوش نخواهد آمد.

قطعا در ادامه فصل رقابت مظاهری و حسینی در درون دروازه استقلال جذاب و دیدنی خواهد بود و باید منتظر ماند و دید در نهایت چه کسی مرد اول این قفس توری پرحاشیه خواهد بود. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال رشید مظاهری حسین حسینی درون دروازه دروازه بان ماشین سازی آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ

به گزارش ورزش سه، مجتبی حسینی در دومین دوئل با پرسپولیسِ اوسمار ویرا بازهم موفق بود. او در اولین دیداری که سرمربی برزیلی به عنوان نفر اول کادر فنی روی نیمکت سرخ‌پوشان تهرانی نشسته بود، توانست به کمک سوپرگل امیر نوری، اولین و تنها باخت مدافع عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی را در نیم‌فصل دوم، در جریان مسابقه را رقم بزند و یکی از دو تیمی باشد که برابر تیم هجومی ویرا کلین‌شیت کند.
حالا نوبت به جام حذفی رسید تا بازهم دستیار سابق یحیی گل‌محمدی، مچ جانشین او را بخواباند و این اتفاق در شرایطی رخ داد که آلومینیوم ۲بار با ۲ گل فاصله عقب افتاد اما با روحیه‌ای بالا و البته تعویض‌های فوق‌العاده حسینی، به بازی برگشت و نهایتا برنده ضیافت پنالتی‌ها شد. شروین بزرگ (۲بار) و علیرضا نقی‌زاده به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند و 3 گل از 4 گل تیم اراکی را به‌ثمر رساندند.

تیم‌های مجتبی حسینی سال‌به‌سال در حال پیشرفت هستند و او به خوبی توانایی بازی گرفتن از مهره‌های جوان را دارد. در این فصل هم او هدایت تیمی را به‌عهده گرفت که چند مهره اصلی‌اش را از دست داده بود اما بدون بهانه کارش را استارت زد و در کنار دشت ۲ برد بزرگ مقابل پرسپولیس، موفق به شکست دادن سپاهان در اصفهان شد و در تبریز، تراکتور را متوقف کرد. 
آلومینیوم پس از پیروزی برابر نساجی در آخرین بازی سال ۱۴۰۲، دیگر رنگ پیروزی را ندید و در 4 مسابقه رسمی برگزار کرده در سال جدید ۲ تساوی و ۲ باخت عایدش شده بود که اکنون اولین پیروزی آنها در ۱۴۰۳، اگر چه در پنالتی‌ها به دست آمد اما یک شب شیرین برای حسینی و تیمش بود.

دیگر خبرها

  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • دادرس: استقلال بابت حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند اعتراض کند/محرومیت حسینی و اسماعیلی فر قطعی است
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه