Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@18:41:26 GMT

افت ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت خودرو در ۲۰ روز گذشته

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۰۵۰۸

افت ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت خودرو در ۲۰ روز گذشته

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بررسی‌ها حاکی از تعطیلی اکثر نمایشگاه‌های خودرو پایتخت است و به گفته کارشناسان، خرید و فروش در این ایام تقریباً به صفر رسیده زیرا در صورت خرید خودرو، افراد با تعطیلی مراکز تعویض پلاک و همچنین محدودیت در انتقال سند مواجه خواهند بود.

با این حال بررسی قیمت‌ها در فضای مجازی و آگهی‌های فروش در روز جاری، نسبت به ۲۰ روز گذشته افت ۲۰ تا ۳۵ درصدی را نشان می‌دهد که این کاهش در مورد خودروهای خارجی شدیدتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افت محسوس نسبت به ۲۰ روز گذشته به حدود ۱۷۶ میلیون تومان، هر دستگاه سمند ال. ایکس ۱۶۹ میلیون تومان، هر دستگاه پژو ۴۰۵ جی. ال. ایکس ۱۶۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به ۲۴۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار ۲۴۰ میلیون تومان و پژو پارس ال. ایکس ۱۹۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

کارشناسان معتقدند با این شرایط فروشندگان به صف شده‌اند، اما خریداران همچنان امیدوار به افت بیشتر قیمت‌ها از خرید دست کشیده‌اند.
در دسته مونتاژها نیز امروز هر دستگاه‌ هایما اس۷ بین ۶۶۰ تا ۶۶۵ میلیون تومان و هر دستگاه پژو ۲۰۰۸ حدود ۸۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

همچنین در دسته خارجی‌ها بررسی قیمت‌ها در برندهای کیا، هیوندایی و تویوتا در بسیاری موارد افت تا ۳۵ درصدی قیمت‌ها را نشان می‌دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی وام یک میلیونی کرونا کامبوزیا پرتوی حسین دهقان دیگو آرماندو مارادونا بازار خودرو قیمت خودرو محدودیت های کرونایی کاهش قیمت محدودیت های کرونایی وام یک میلیونی کرونا کامبوزیا پرتوی حسین دهقان دیگو آرماندو مارادونا میلیون تومان قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان

سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: از ابتدای امسال۳۸ هزار ۲۱۴ تن کالا در بنادر غرب ترانزیت شده که ۲۴ درصد بیشتر از پارسال است.

وی افزود: عمده محموله‌های ترانزیت شده خودرو بوده که ۱۴ درصد افزایش داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در این مدت ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودرو به وسیله ۲۱۰ فروند شناور فلزی جابجا و پس از تخلیه و انجام تشریفات گمرکی به مقاصد کشور‌های عراق، افغانستان و آسیای میانه بارگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • قیمت طلا و سکه امروز 12 اردیبهشت 1403
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل