Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@13:08:46 GMT

سفر نتانیاهو به بحرین به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۰۶۹۰

سفر نتانیاهو به بحرین به تعویق افتاد

روزنامه «هاآرتص» چاپ فلسطین اشغالی روز پنج شنبه در گزارشی از به تعویق افتادن دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی از بحرین خبر داد.

 به نقل از اسپوتنیک، روزنامه هاآرتص چاپ فلسطین اشغالی روز پنج شنبه در گزارشی اعلام کرد که دیدار «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از بحرین به تعویق افتاده و این دیدار احتمالاً اواسط ماه دسامبر انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که روز سه شنبه نتانیاهو اعلام کرد که قصد دارد در آینده‌ای نزدیک و به دعوت «سلمان بن حمد بن عیسی آل خلیفه» ولیعهد بحرین از این کشور دیدن کند.

روزنامه هاآرتص در گزارش خود اعلام کرد که در پی لغو دیدار نتانیاهو از امارات متحده عربی به دلیل مراسم جشن روز ملی، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هفته آینده از بحرین دیدار نخواهد کرد.

با این حال، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که در مورد این موضوع اطلاعاتی ندارد.

گفتنی است که روز هجدهم اکتبر ۲۰۲۰، بحرین و رژیم اشغالگر قدس اعلامیه‌ای مشترک را با میانجی گری ایالات متحده و در زمینه برقراری روابط دیپلماتیک و صلح آمیز امضا کردند که با امضای هفت یادداشت تفاهم دیگر در زمینه‌های مختلف و با هدف پایه گذاری همکاری متقابل و سودمند برای دو طرف همراه شد.

امارات متحده عربی و بحرین همچنین در روز پانزدهم سپتامبر سال جاری توافقنامه‌ای را با هدف برقراری روابط دیپماتیک و عادی سازی کامل روابط با رژیم صهیونیستی امضا کردند. مراسم امضای این توافقنامه‌ها که حاصل میانجی گری واشنگتن بود، در کاخ سفید برگزار شد.  / مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نخست وزیر رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل می‌گوید شرط حماس برای پایان دادن به جنگ غزه را نخواهد پذیرفت و جنگ در غزه ادامه خواهد یافت.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

یک مقام ارشد حماس، صبح امروز، به روزنامه «العربی الجدید» خبر داده بود که حماس بدون پایان جنگ و خروج کامل نیرو‌های اسرائیلی از نوار غزه هیچ توافقی را نخواهد پذیرفت.

نتانیاهو در این باره گفت: «نمی‌توان خواسته حماس در خصوص توقف کامل جنگ و خروج از غزه را پذیرفت.»

او ادامه داد: «پذیریش درخواست حماس به این معناست که ما قبول کرده‌ایم آن‌ها در قدرت باقی بمانند.»

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل همچنین گفت: «جنگ در غزه تا را تا زمان تحقق اهداف ادامه خواهیم داد. پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران.»

دیگر خبرها

  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران
  • نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد