Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت نفت که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، اظهار داشت:  طرح پتروشیمی اوره و آمونیاک لردگان در استان چهارمحال و بختیاری ظرف ۴ سال می تواند کل سرمایه گذاری خود را برگرداند.

رییس جمهوری افزود: اگر سالانه ۲۴۰ میلیون دلار درآمد این پروژه باشد معنی آن این است که ظرف ۴ سال با ظرفیت کامل کار کند کل سرمایه گذاری را بر می گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این موضوع برای مردم و سرمایه گذاران ما مهم است که طرح عظیم و بزرگ صنعتی که رقمی بالای ۸۰۰ میلیون دلار در آن هزینه شده است بتواند ظرف ۴ سال کل سرمایه گذاری را برگرداند.

رییس جمهوری یادآور شد: ۸۰ درصد پرسنلی که برای تکمیل این پروژه تلاش می کنند و بعدا هم برای  اداره این پروژه فعال خواهند بود بومی هستند که این بسیار مهم است که یک پژوه عظیمی در یک استان فعال می شود بتوانیم از نیروهای بومی آن استان استفاده کنیم.

ادامه دارد

برچسب‌ها وزارت نفت روحانی حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت نفت روحانی حسن روحانی وزارت نفت روحانی حسن روحانی اخبار کنکور سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با توجه به محرومیت دانیال اسماعیلی فر، هنانوف با آمادگی کافی در تمرینات حاضر شده است و احتمال دارد برای دقایقی برابر آلومینیوم به بازی گرفته شود تا در شرایط مسابقه قرار گرفته تا در غیاب دانیال اسماعیلی‌فر مشکلی برای همراهی پرسپولیس برابر سپاهان نداشته باشد.

بنابر روایت فرهیختگان، آخرین بازی وحدت برای پرسپولیس، در دیدار مقابل نساجی بود که پس از آن با تغییرات کادرفنی و مصدومیت، این مدافع تاجیک دیگر نتوانست برای پرسپولیس بازی کند اما احتمالا در دیدار های پیش رو فرصت بازی پیدا خواهد کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899590

دیگر خبرها

  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • کی‌یف مردان اوکراینی خارج نشین را به کشور باز می‌گرداند
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی