Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته امداد حضرت امام شهرستان پیشوا گفت: در شهرستان افزایش ۵۰۰ درصدی زکات در ۷ ماهه سال ۱۳۹۹ داشته ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، سید جلال محمدی رییس کمیته امداد حضرت امام (ره) در شهرستان پیشوا به عنوان دبیر و مجری زکات بیان کرد:مردم متدین شهرستان پیشوا در سال ۱۳۹۹ طی  ۷ ماه  ،  ۵ برابر سال گذشته ، یعنی بیش از ۲ و نیم میلیارد زکات پرداخت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بی شک  این موفقیت چشمگیر مرهون تلاش و یاری همکاران ما و سایر مسئولان شورای زکات شهرستان ، امام جمعه محترم ، فرماندار ، اداره تبلیغات اسلامی ، امور مساجد ، اداره جهاد و کشاورزی ، اداره اوقاف و امور خیریه، اداره غله ، شوراهای زکات روستایی ، مراکز نیکوکاری ، خیریه جوادالائمه ع ، دارالایتام و هیئات مذهبی ، و خیرین محترم شهر و روستا می باشد.

محمدی افزود : البته همچنان در زکات واجب گندم و جو نسبت به واقعیت بسیار فاصله داریم که با اهتمام و غیرت دینی همه مردم ، مسئولان مرتبط ، مبلغان دینی و کشاورزان عزیز و زحمتکش انشاءالله روز به روز شاهد افزایش میزان پرداخت زکات واجب در شهرستان باشیم. تا بیش از پیش این امر الهی و رسیدگی به معیشت محرومان از طریق زکات محقق شود .

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان پیشوا جمع آوری زکات شهرستان پیشوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • قیمت جهانی نفت؛ برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل