Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@15:30:54 GMT

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در اهر

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۰۷۸۴

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در اهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ پاسدار صفی فرمانده سپاه اهر در مراسم توزیع بسته‌های حمایتی بین نیازمندان شهرستان اهر گفت:  همزمان با سالروز تشکیل بسیج، ۱۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان و ۲۰۰ بسته نوشت افزار در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

او همچنین از مشارکت یکی از اهالی شهرستان اهر برای آزادی چند زندانی جرایم غیر عمد در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه از اجرای موفق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان اهر خبر داد و افزود: امید است با همکاری و همراهی مردم و خیران بتوانیم افرادی که از بیماری کرونا آسیب دیده و دوران قرنطینه را سپری می‌کنند حمایت کنیم.

سرهنگ صفی در پایان از تمام مسئولان، امام جمعه، موکبان شهدای ارسباران و تمامی خیران شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی توزیع نوشت افزار آزادی زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمدباقر اسفندیاری از توزیع 530 تن کود شیمیایی از ابتدای امسال تاکنون به کشاورزان شهرستان میاندورود خبر داد و گفت: این مقدار کود شیمیایی توسط کارگزاری ها بین کشاورزان منطقه توزیع شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود افزود: طی این مدت 383 تن کود ازته، 85 تن فسفاته و 62 تن کود پتاسه به کشاورزان این شهرستان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه کاهش حاصلخیزی خاک از مهمترین مشکلات زمین های کشاورزی است، تصریح کرد: یکی از روش های بهبود این زمین ها، افزایش حاصلخیزی با استفاده از کودهای شیمیایی و آلی است.

 

این مسئوول خاطرنشان کرد: کشاورزان از مصرف کودهای شیمیایی به صورت بی رویه خوداری کرده و سعی کنند، مصرف کودها را بر اساس آزمون خاک، برگ و میوه و مشاوره با کارشناسان کشاورزی انجام دهند.

 

اسفندیاری از باغداران خواست برای اخذ راهنمایی های لازم در بخش کشاورزی به کارشناسان پهنه مراکز جهاد کشاورزی و این مدیریت مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی