Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: مجتمع پتروشیمی لردگان در صورتی که با ظرفیت کامل کار کند، ظرف چهار سال کل سرمایه گذاری خود را برمی گرداند.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در آئین بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: طرح پتروشیمی اوره و آمونیاک لردگان در استان چهارمحال و بختیاری ظرف ۴ سال می‌تواند کل سرمایه گذاری خود را برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب افزود: اگر سالانه ۲۴۰ میلیون دلار درآمد این پروژه باشد معنی آن این است که ظرف ۴ سال با ظرفیت کامل کار کند کل سرمایه گذاری را بر می‌گرداند.

رئیس جمهور ادامه داد: این موضوع برای مردم و سرمایه گذاران ما مهم است که طرح عظیم و بزرگ صنعتی که رقمی بالای ۸۰۰ میلیون دلار در آن هزینه شده است بتواند ظرف ۴ سال کل سرمایه گذاری را برگرداند.

روحانی یادآور شد: ۸۰ درصد پرسنلی که برای تکمیل این پروژه تلاش می‌کنند و بعداً هم برای اداره این پروژه فعال خواهند بود بومی هستند که این بسیار مهم است که یک پروژه عظیمی در یک استان فعال می‌شود بتوانیم از نیروهای بومی آن استان استفاده کنیم.

خبر تکمیل می‌شود...

منبع: ایرنا

کد خبر 457770

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور لردگان وزارت نفت پروژه هاي عمراني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کل سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای بدن نوجوان ۱۴ ساله اهل لردگان جداسازی و به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.
خانم کیانی افزود: صبح امروز در بیمارستان لردگان اعضای پیکر علی خلیل طهماسبی که در تصادف دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده جداسازی و به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.
وی ادامه داد: کبد و کلیه‌های این نوجوان لردگانی برای اهداء به شیراز ارسال شد.
کیانی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل «فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو» اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • مشعل های شرق کارون جمع آوری می شوند
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته