Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@20:15:26 GMT

پایان هفته سوم لیگ برتر با ۴ دیدار

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۱۶۶۰

پرونده هفته سوم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری چهار دیدار بسته خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه این مسابقات و در مهم‌ترین بازی، پرسپولیس از ساعت ۱۶:۳۵، میهمان نفت مسجد سیلمان است و تراکتور و سپاهان از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریزهم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در دیگر مسابقات، شهرخودرو مشهد از ساعت ۱۵/۴۵ از صنعت نفت آبادان، پذیرایی می‌کند و ذوب‌آهن اصفهان – پیکان، از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان رودروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیروز همچنین، استقلال در ورزشگاه آزادی با یک گل، ماشین سازی تبریز را شکست داد. گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان به تساوی ۱ - ۱ رضایت دادند. سایپا با یک گل نساجی مازندران را مغلوب کرد و دیدار آلومینیوم اراک با مس رفسنجان بدون گل مساوی به پایان رسید. برچسب ها: فوتبال ، لیگ برتر ، هفته سوم

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر هفته سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد

هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل اظهاراتش در جریان دیدار با پرسپولیس، ۱۰ سال از حضور در تمامی ورزشگاه‌های فوتبال محروم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات هوادار منتسب به سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس آمده است: درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین‌آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرالله گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رأی صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمناً پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

در این دیدار از سوی هوادار منتسب به سپاهان، صحبت‌های عجیبی خطاب به هواداران پرسپولیس صورت گرفت.

کد خبر 750490

دیگر خبرها

  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ تقابل ۶امتیازی در سیرجان
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ دوئل همسایه‌ها در سیرجان
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی