Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد رضا اسپرورین روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا در کرج اظهارداشت: حضور چهره های مردمی به عنوان سفیران مدرسه ساز همواره مسیر زیباتری را در راستای ارتقاء فرهنگ مشارکت همگانی ایفا کرده است.
وی بیان داشت: حضور سفیران مدرسه سازی درکنار خیرین مدرسه ساز ایران می تواند نقش موثری در ریشه کن ساختن محرومیت های آموزشی درکشور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امیدواریم با حضور مردم خوب و دولت شاهد کاهش محرومیت ها وتوسعه عدالت آموزشی دراستان های مختلف ازجمله البرزباشیم .

اسپرورین حضورهنرمند مردمی پرویز پرستویی به جمع سفیران مدرسه سازی را یک افتخاردانست و اضافه کرد: سلبریتی واقعی کسی است که دغدغه مردمش را دارد.

 وی ادامه داد: هنرمند واقعی کسی است که نقش عشق را باور میکند تا مهربانی ماندگار شود که امیدواریم با حضور و فعالیت هنرمندان و سایرفرهیختگان در جامعه خیرین مدرسه ساز کشور شاهد عزمی ملی درحوزه مدرسه سازی کشورشویم.

وی افزود: اعطای نشان سفیر خیرین مدرسه ساز به افراد شاخص همچون هنرمندان به نام ایران حاکی از توجه همه مسوولان و خیرین به بحران سرانه آموزشی است.

وی که ریاست مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز را نیزبرعهده دارد،عنوان کرد: البرز در زمینه سرانه فضای آموزشی وضعیت نامناسبی دارد.

اسپرورین یادآورشد: کارگروه ویژه برای کاهش مشکلات فضای آموزشی درسطح کشوری تشکیل شده است.

وی ادامه داد: کمبود فضای آموزشی دراین استان به دلیل کم کاری نیست بلکه به علت مهاجرت پذیری است.

وی گفت: استان البرز پایین ترین سرانه فضای آموزشی را در کشور دارد که برای حل بحران فضای آموزشی در البرز نیازبه عزم ملی و جهادی داریم تا سرانه آموزشی در این استان افزایش یابد.

اسپرورین مشارکت همه مسوولان استان دراین کارگروه ویژه را به منظور برخورداری دانش آموزان از فضای آموزشی مناسب ضروری دانست.

وی تاکید کرد: خیرین مدرسه سازهم در این جهاد آماده خدمت هستند و همگام با دولت برای ساخت کلاس های درس دراستان البرزت تلاش می کنند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها مدارس البرز خیرین مدرسه ساز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز خیرین مدرسه ساز مدارس البرز خیرین مدرسه ساز اخبار کنکور خیرین مدرسه ساز استان البرز فضای آموزشی مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری گفت: در آخرین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، تعهد خیرین ۶۴ میلیارد تومان بود که بالای ۵۰ درصد آن تاکنون محقق شده است.

دیگر خبرها

  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی