Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:05:06 GMT

هازاد: به قهرمانی در تمامی مسابقات فکر می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۲۴۱۰

هازاد: به قهرمانی در تمامی مسابقات فکر می‌کنیم

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال رئال‌مادرید در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه «سن‌سیرو» شهر میلان برابر اینتر به برتری دو بر صفر دست یافت تا مسیرش برای صعود را هموار کند.

«ادن هازارد» بلژیکی گل نخست کهکشانی‌ها را در دقایق ابتدایی از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رساند و عملکرد خوبی در جریان بازی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تیم ملی بلژیک پس از برتری رئال در این دیدار حساس، گفت: عملکرد تیم ما در طول ۹۰ دقیقه ایده‌ال بود و سه امتیاز مهمی را در ایتالیا کسب کردیم. گلزنی مهم است اما برتری تیم از اهمیت بیشتری برخوردار بود که خوشبختانه به آن رسیدیم.

وی افزود: هنوز دو دیدار دیگر باقی مانده و باید نتایج دور رفت مقابل گلادباخ و شاختار را جبران کنیم. پس نیاز است تا آرامش داشته باشیم و به هدفمان برسیم.

هازارد گفت: رئال در شرایط خوبی است و اکنون ما به قهرمانی در تمامی مسابقات فکر می‌کنیم.

وی در مورد پایان دوران مصدومیتش و بازگشت به ترکیب اصلی قهرمان فوتبال اسپانیا، گفت: وقتی به ترکیب بازمی‌گردید، اعتماد به‌نفس شما بیشتر می‌شود. حتما در دیدارهای آینده شرایط بهتری خواهم داشت.

برچسب‌ها رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا ادن هازارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا ادن هازارد رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا ادن هازارد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی خود پرز هم نمی‌داند امباپه می‌آید یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، در اسپانیا و فرانسه با اطمینان می گویند که کیلیان امباپه فصل بعد برای رئال بازی خواهد کرد.

اینکه امباپه به باشگاه پی اس جی در مورد جدایی در پایان فصل خبر داده، یک واقعیت است و اخیرا خود او نیز اذعان داشت که حتی با قهرمانی پی اس جی در لیگ قهرمانان نیز نظرش تغییر نمی کند ولی چون هنوز رئال نیز در لیگ قهرمانان شانس قهرمانی دارد، امباپه هیچ اظهارنظر رسمی در مورد پیوستنش به این باشگاه نداشته است.

دیروز وقتی از فاره در مورد انتقال امباپه و اینکه چه زمانی نهایی خواهد شد، سوال شد، او پاسخ جالبی داد: «من هیچ اطلاعی ندارم. با اطمینان می گویم که حتی خود فلورنتینو پرز نیز جوابی برای سوال شما ندارد. اگر هم چیزی بداند که معتقدم نمی داند، به کسی نخواهد گفت. این را فقط خدا می داند.»

فاره ادامه داد: «الان فقط امباپه، پدر و مادرش در مورد مقصد بعدی او اطلاع دارند و این تصمیم خودشان است. باید منتظر بمانیم تا آنها حرف بزنند.»

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • حتی خود پرز هم نمی‌داند امباپه می‌آید یا نه!
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست