Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی هواسی عنوان کرد: با افرادی که با اهمال در انجام وظایف خود در موضوع نهاده‌های دامی و مرغ زنده اقدام به واسطه گری و اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی می‌کنند، برخورد می‌شود.

وی، ضمن ارائه گزارشی از رسیدگی به مشکل کمبود و افزایش قیمت مرغ در قالب تشکیل پرونده برای متخلفان، گفت: انحراف در توزیع نهاده‌ها، وجود واسطه گری در تولید و توزیع مرغ زنده و ضعف‌های نظارتی از دلایل عمده افزایش قیمت و کمبود مرغ در استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دلالان نهاده‌های دامی و مرغ زنده که سبب اخلال در امر تامین و توزیع مایحتاج مردم استان شده‌اند شناسایی و به زودی به مراجع ذیصلاح معرفی خواهند شد.

بازرس کل استان در ادامه با تاکید بر تخصیص نهاده یارانه‌ای به مرغدارانی که مرغ تولیدی را به شبکه توزیع و تحت نظارت استان تحویل می‌دهند، تصریح کرد: تعیین نقطه بهینه جوجه‌ریزی بر اساس محاسبات کارشناسی، تشدید نظارت از طریق کنترل زنجیره تولید و توزیع و پرهیز از انجام فعالیت‌های بخشی و جزیره‌ای مهم‌ترین راه‌های کوتاه نمودن دست دلالان و اخلالگران بازار مرغ است.

کد خبر 5081295

منبع: مهر

کلیدواژه: مرغ دلال کشاورزی ایلام ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه گرگان کمک مومنانه بارش باران بوشهر بسیج بارش برف شهرستان کرج مرغ زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد

حامد گنجعلی اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون کارشناسان واحد نظارت اداره دامپزشکی زاهدان در بازدیدهای نظارتی مستمر و شبانه روزی از ۸۸۴ واحد صنفی تولید، نگهداری و عرضه فرآورده خام دامی در سطح این شهرستان ۲۰۲ واحد صنفی موارد غیربهداشتی مشاهده کردند.

وی افزود: حدود ۳۷ تن فرآورده‌های خام دامی برای نمونه‌برداری و ادامه روند قانونی ضبط و حدود هشت تن فرآورده خام دامی که به دلیل شرایط ظاهری نامناسب و یا براساس نتایج آزمایشگاهی غیرقابل مصرف انسانی تشخیص داده شده به دستور مقام قضایی معدوم شد.

رئیس اداره دامپزشکی زاهدان گفت: همچنین تعداد ۲۹ واحد صنفی متخلف با هماهنگی مرجع قضایی پلمب و ۳۸ نفر متخلف بهداشتی نیز برای ادامه روند قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته سلامت تعداد ۱۷۴ مورد گشت نظارتی_بهداشتی مشترک با ادارات ذیربط از جمله دادستانی، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، صنعت و معدن تشکیل و برگزار شد.

گنجعلی بیان کرد: با توجه به وسعت و تنوع کار، سامانه گویای ۱۵۱۲ اداره دامپزشکی زاهدان آماده دریافت شکایات، گزارشات، انتقادات و پیشنهادات همشهریان است تا با همکاری هم بتوانیم هدف دامپزشکی که همان نظارت بر غذا از مزرعه تا سفره بوده را تحقق بخشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • صادرات ۲۹ قلم فرآورده دامی از استان البرز
  • رونق قیمت‌گذاری کاذب در پلتفرم‌ها/ انسداد تا اصلاح آگهی‎‌های مسکن
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • حمله ایران، اسرائیلی ها را روان پریش کرد | اعلام آمار عجیب روی آنتن زنده رژیم اشغالگر
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان