Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@09:26:44 GMT

کشف 50 کیلو گرم مواد مخدر در دهگلان

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۵۰۷۶

کشف 50 کیلو گرم مواد مخدر در دهگلان

سردار  علی آزادی در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با تشدید طرح‌های مقابله‌ای در پیشگیری از ورود مواد مخدر به استان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری انتظامی دهگلان با انجام کار اطلاعاتی و عملیاتی یک دستگاه خودرو سورای حامل مواد مخدر شناسایی کردند. 

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و انتظامی دهگلان خودرو مورد نظر در محور شهرستان متوقف و در بازرسی از آن مقدار 50کیلو گرم تریاک کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فرمانده انتظامی کردستان خاطر نشان کرد : در این عملیات راننده خودرو به همراه سرنشین آن دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد. 

کشف دام میلیاردی قاچاق در  بیجار 
 فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی مبنی بر تردد محموله دام قاچاق در مسیر بیجار به دیواندره، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان بیجار قرار گرفت. 
وی افزود: ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در محور مربوطه به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن تعداد 52 رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.
 فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه؛ طبق نظر کارشناسان ارزش دام قاچاق کشف شده بیش از 1 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص یک قاچاقچی احشام دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد. 
انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر استان کردستان کردستان کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالکریم ساسانی گفت: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده ها به ۳ دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی داراب با بیان این که در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان