Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسی گفت: متخصصان بومی با اتکا و باور به توان داخل توانستند با نصب و راه ‌اندازی ماشین ‌آلات پتروشیمی لردگان، تحریم‌های آمریکا را بی اثر کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اقبال عباسی» امروز (پنجشنبه ۶ آذر) در آیین افتتاح پتروشیمی لردگان که از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهوری، وزیر نفت و وزیر صمت در شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد، اظهار داشت: این واحد بزرگ اقتصادی در اوج جنگ اقتصادی به مرحله بهره‌برداری رسید که جای امیدواری و خوشحالی برای مردم استان و کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این مجتمع علاوه بر تامین نیاز داخلی ۸۰ درصد تولیدات خود را صادر می‌کند که ارزآوری خوبی برای کشور به دنبال خواهد داشت.

 

عباسی تصریح کرد: مجتمع پتروشیمی لردگان نشان داد که با وجود تحریم‌های سخت و تنگناهایی نظیر کرونا با تکیه بر توان داخلی و اعتماد به نیروهای بومی می‌توان کارهای بزرگ و ارزشمندی انجام داد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری به برخی مشکلات فراروی افتتاح پتروشیمی لردگان اشاره کرد و گفت: مشکلاتی نظیر محدودیت در تبادلات بانکی، گمرگی، شیوع کرونا و محرومیت از حضور متخصصان خارجی سبب نشد تا ما به راه خود ادامه ندهیم و امروز نتیجه این تلاش‌ها بهره‌برداری از ششمین مجتمع پتروشیمی کشور است.

 

عباسی، اشتغال نیروهای بومی را از مهمترین امتیازات مجتمع پتروشیمی لردگان برشمرد و افزود: بیش از ۸۰ درصد نیروهای بومی منطقه در این طرح مشغول به کار شده‌اند.

 

وی، میزان سرمایه‌گذاری این طرح را ۷۵۴ میلیون یورو ارزی و یک هزار و ۱۲۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این مجتمع ظرفیت سالانه تولید ۶۷۰ هزار تن آمونیاک و یک میلیون و ۷۰ هزار تن اوره را دارد که بر اساس مصوبات مقرر شده تا بخشی از فروش اوره به جهاد کشاورزی اختصاص یابد و مازاد آن صادر شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: افتتاح پتروشیمی لردگان رئیس جمهوری استاندار چهارمحال و بختیاری پتروشیمی لردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان

عملیات اجرایی گازرسانی به مجتمع دامپروری شهرکیان با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، بهادر عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی آغاز شد.

بیشتر بخوانید

اضافه شدن ۱۵ هزار مشترک گاز در چهارمحال و بختیاری

مساحت این مجتمع دامپروری ۹۰ هکتار و دارای ۷ هزار دام راس گاو شیری است.

برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی به‌منظور خرید لوله، اتصالات و تجهیزات گازرسانی تامین شد و دو میلیارد تومان از سوی اعضای مجتمع دامپروری شهرکیان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • گزارش اوجی از سوددهی خیره‌کننده پالایشگاه آبادان و افزایش تولید مجتمع‌های پتروشیمی
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان