Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@15:39:06 GMT

تمایل سران چلسی به تمدید قرارداد تیاگو سیلوا

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۶۶۸۹

مدافع پیشین پاری سن ژرمن و میلان در لندن هم به درخشش خود ادامه می دهد. 

تیاگو سیلوا با نمایش های خود در حال ترغیب کردن چلسی به تمدید قراردادش برای فصل دوم است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، چلسی در طول مذاکرات تابستان امسال با سیلوا بندی را در قرارداد او گنجاند که در صورت درخشش این بازیکن بتواند حضور او در استمفوردبریج را برای 12 ماه دیگر تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار نمی رود مذاکرات رسمی برای تمدید قرارداد این بازیکن قبل از سال میلادی آینده آغاز شود اما فرانک لمپارد این بازیکن 36 ساله را عنصری کلیدی از تیمش می داند و مایل است او را برای فصلی دیگر حفظ کند. 

چلسی در بازی ابتدایی سیلوا در لیگ برتر، سه گل مقابل وست برومویچ دریافت کرد ولی پس از آن با حضور این بازیکن در چهار بازی فقط 1 گل دریافت کرده است. آبی ها در حال حاضر با کسب 18 امتیاز از 9 بازی در رده سوم جدول قرار دارند و در بازی بعدی خود با تاتنهام صدرنشین رو به رو خواهند شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است

ساعات گذشته مارکوس رشفورد در واکنش به توهین برخی از هواداران منچستریونایتد نوشته بود: دیگر کافیست. 

طرفداری | نشست خبری اریک تن هاخ برگزار شد. 

پس از پیروزی مقابل شفیلد، منچستریونایتد در ادامه مسابقات لیگ برتر میزبان برنلی رده نوزدهمی خواهد بود. تیم وینسنت کمپانی در چهار بازی مانده به پایان لیگ برتر برای بقا به امتیاز نیاز دارد. در سمت مقابل، شیاطین سرخ امیدوار هستند پیش از فینال جام حذفی، وضعیت بهتری در درون زمین داشته باشند. اریک تن هاخ در بخش اول نشست خبری خود به موضوعات زیر پرداخته است.

اعتراض مارکوس رشفورد به توهین هواداران منچستریونایتد 

با رشفورد ابراز همدری می‌کنم. فصل گذشته او عملکرد درخشانی داشت و بهترین فصل دوران حرفه‌ای خود را رقم زد. رشفورد در آن فصل 30 گل به ثمر رساند. با این حال، در فصل جاری نتوانسته چنین عملکردی داشته باشد و از سوی هواداران و رسانه‌ها مورد انتقاد قرار گرفته است. وظیفه ما در باشگاه حمایت از او است و همه باید از رشفورد پشتیبانی کنیم تا به سطح عملکرد فصل گذشته خود بازگردد. من معتقدم رشفورد به حمایت و تشویق نیاز دارد. ما همگی از توانایی‌های او آگاهیم و وظیفه داریم از او حمایت و به او انگیزه دهیم. رشفورد قادر است عملکردی به مراتب بهتر از آنچه در فصل جاری به نمایش گذاشته، ارائه دهد. ما شاهد توانایی‌های او بوده‌ایم. 

طرفداران منچستریونایتد 

فکر می‌کنم هواداران همیشه حامی ما هستند. وقتی وارد اولدترافورد می‌شویم، استقبال آن‌ها را دریافت می‌کنم. صدای تشویق هواداران در بازی روز چهارشنبه، بلندتر از چیزی بود که تا به حال شنیده بودم. حتی در بازی‌های خارج از خانه هم آن‌ها همیشه حامی هستند، از تیم حمایت می‌کنند و ارتباط بسیار خوبی بین ما و هواداران وجود دارد.

آخرین وضعیت بازیکنان 

همان اسکواد روز چهارشنبه را داریم اما میسون مانت برگشته است. فکر می‌کنم مارتینز، شاو و مارسیال هم تا آخر فصل در دسترس خواهند بود. آن‌ها تمرینات روی چمن را آغاز کرده‌اند. هفته آینده آن‌ها در ادامه پیشرفت‌شان باید یک گام دیگر برداشته و به تمرینات تیم اضافه شوند. رافائل واران نیز می‌تواند دوباره به میدان برود. در مورد تمدید قرارداد او پیشرفتی حاصل نشده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس