Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@05:20:06 GMT

تأمین تسهیلات خرید کود و سم در قالب کشاورز کارت

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۶۹۴۲

تأمین تسهیلات خرید کود و سم در قالب کشاورز کارت

گفت: برای خرید کود و سم مورد نیاز کشاورزان و محصولات استراتژیک کشاورزی، کشاورز کارت شارژ شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله خسروی در گفتگو با مرصاد اظهار داشت: کشاورزان توجه داشته باشند، با توجه به تفاهم نامه منعقده فی مابین وزرات جهاد کشاورزی، شرکت خدمات حمایتی و بانک کشاورزی مقرر شده است که هزینه های مورد نیاز کشاورزان تولید کننده محصولات استراتژیک، در قالب کشاورز کارت توسط بانک کشاورزی تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنقروکلیایی افزود: خواهشمند است کشاورزان متقاضی دریافت کشاورز کارت جهت معرفی به بانک به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

خسروی خاطر نشان کرد: این کارت صرفا برای خرید کود و سم مورد نیاز کشاورزان محصولات استراتژیک کشاورزی شارژ شده و قابلیت استفاده در پایانه فروش کارگزاران مورد تایید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کشاورز کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل جهاد کشاورزی استان گفت:همزمان با سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به بخش ناغان در شهرستان کیار، طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی به بهره برداری رسید.
حسین برزگر افزود: طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای آبشاران علیا در سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی شد و دارای یک ایستگاه پمپاژ و باشیوه آبگیری ثقلی، ۱۲۰ هکتار از اراضی این روستا را تحت پوشش قرار داده است
وی ادامه داد: میزان مجوز آب این طرح ۵۰ لیتر بر ثانیه بوده است و خط انتقال آن به میزان ۴ هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری فولادی و با اختلاف ارتفاع ۲۱۳ متر از سطح رودخانه سرتنگ محمودی به اجرا درآمده است.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان با اعلام اینکه برای اجرای این طرح ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال ۸۰ نفر بصورت مستقیم فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • ضوابط تامین ارز از محل واردات در مقابل صادرات اعلام شد
  • ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد