Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@03:40:27 GMT

هفته آینده ادارات تعطیل هستند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۷۱۱۳

هفته آینده ادارات تعطیل هستند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، جمشید انصاری در گفت‌وگوی ویژه خبری سیما با اشاره به محدودیت‌های کرونایی و تصمیمات دولت در این رابطه گفت: این تصمیمی است که در جلسه دیروز اتخاذ شد و آقای رئیس‌جمهور آن را ابلاغ کردند و من از همه از جمله همکاران خودم در دولت و دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌کنم که این دستور را به طور جدی عملی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مردم نیز درخواست می‌کنم که اگر کاری با ادارات دارند، این کار را یک یا دو هفته عقب بیاندازند و به خاطر سلامتی خود و جلوگیری از شیوع ویروس، از مراجعه به ادارات خودداری کنند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره بخش‌های سازمانی و کارمندانی که باید به تشخیص هر سازمان در محل کار حاضر شوند، اظهار کرد: این مسأله متناسب با شغل افراد در هر بخش است و شرایط هرکدام از دستگاه‌ها و خدمات آن‌ها است که این مسأله را تعیین می‌کند. به طور مثال در سازمان‌هایی مثل شهرداری یا اداره گاز، بخش‌های اداری باید تعطیل شوند و قاعدتاً کسانی که در بخش‌های ارائه خدمات کار می‌کنند، می‌توانند حاضر شوند.

پربیننده ترین اشتغالزایی جدید در آموزش و پرورش شب برفی در انتظار تهران حقوق معلمان بر اساس رتبه بندی چگونه است؟ درخواست فوری تعطیلی دو هفته‌ای تهران فرصت استخدام رسمی برای معلمان مدارس غیردولتی/ دریافتی دانشجو معلمان افزایش می‌یابد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی شیوع ویروس جمشید انصاری تعطیلی ادارات ویروس کرونا کرونا محدودیت کرونایی در تهران سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!

استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان‌های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان‌ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

منبع: چندثانیه

tags # کرمانشاه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است